ترجمه مقاله تاثیر تجربه مذاکره حسابرس و سبک مذاکره مشتری روی قضاوت‌ های حسابرسان - نشریه AAAJournals

ترجمه مقاله تاثیر تجربه مذاکره حسابرس و سبک مذاکره مشتری روی قضاوت‌ های حسابرسان - نشریه AAAJournals
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر تجربه مذاکره حسابرس و سبک مذاکره مشتری روی قضاوت‌های حسابرسان در زمینه مذاکره حسابرس-مشتری
عنوان انگلیسی
Effect of Auditor Negotiation Experience and Client Negotiating Style on Auditors’ Judgments in an Auditor-Client Negotiation Context
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2011
نشریه
AAAJournals
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8413
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله
حسابرسی
مجله
حسابرسی: مجله عمل و تئوری - Auditing: A Journal of Practice & Theory
کلمات کلیدی
تجربه مذاکره حسابرسان، سبک مذاکره مشتری، نتیجه مذاکرات
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
پیشگفتار
پیش زمینه و توسعه فرضیه
تاثیر سبک مذاکره ستیزه‌جو در برابر سبک مذاکره مشارکتی مشتری روی نتیجه دریافت شده مذاکرات
تاثیر تجربه مذاکره حسابسرسان
تعامل تجربه مذاکره حسابرسان و سبک مذاکره مشتری
روش
شرکت کنندگان
طرح
نتایج
کنترل دستکاری
تست‌های فرضیات
نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
SUMMARY

In this paper, we present the results of an experiment that investigates the effects of two factors—auditors’ negotiation experience and client negotiation style—on auditors’ perceived ultimate negotiation outcome in terms of an asset impairment writedown. We show that negotiation experience leads to a higher perceived ultimate negotiated writedown for a client with a contentious negotiation style, suggesting that negotiation experience reaps benefits when it is needed most (i.e., when the client is difficult to deal with). Negotiation experience has no effect for a client with a collaborative negotiation style. We also find that the effect of client negotiation style on auditors’ perceived negotiation outcome is contingent on the auditors’ negotiation experience. Inexperienced auditors perceive a lower ultimate negotiated writedown when dealing with a contentious rather than a collaborative negotiation style client. In contrast, experienced auditors’ perceived negotiation writedown is not affected by the client negotiation style.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله، ما نتایج یک آزمایش را ارائه می‌دهیم که به بررسی اثرات دو عامل – تجربه مذاکره حسابرسان و سبک مذاکره مشتری – روی نتیجه نهایی دریافت شده توسط حسابرسان در زمینه ارزش نهایی دارایی‌ها می‌پردازد. ما نشان می‌دهیم که تجربه مذاکره منجر به دریافت ارزش نهایی مذاکره شده بالاتر برای یک مشتری، که دارای یک شیوه مذاکره ستیزه‌جویانه است، می‌شود، که نشان می‌دهد که تجربه مذاکره، هنگامی که بیشترین نیاز به آن وجود دارد (یعنی، هنگامی که مقابله با مشتری دشوار است)، مزایا را برداشت می‌کند. تجربه مذاکره، هیچ گونه تاثیری روی یک مشتریِ با یک سبک مذاکره مشارکتی ندارد. ما همچنین کشف می‌کنیم که تاثیر سبک مذاکره مشتری روی نتیجه مذاکره دریافت شده توسط حسابرسان بستگی به تجربه مذاکره حسابرسان دارد. حسابرسان بی‌تجربه، هنگام برخورد با یک مشتریِ با سبک مذاکره ستیزه‌جویانه، نه با یک سبک مشارکتی، ارزش نهایی مذاکره شده کمتری را دریافت می‌کنند. در مقابل، ارزش نهایی دریافت شده مذاکره توسط حسابرسان با تجربه، از سبک مذاکره مشتری تاثیر نمی‌پذیرد.

بدون دیدگاه