تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله نوآوری مدل تجاری چابک در کارآفرینی دیجیتال – نشریه الزویر

عنوان فارسی: نوآوری مدل تجاری چابک در کارآفرینی دیجیتال: رویکردهای استارت اپ ناب
عنوان انگلیسی: Agile Business Model Innovation in Digital Entrepreneurship: Lean Startup Approaches
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 49 (شامل 2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2018 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 5.352 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 158 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.684 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 10084
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.85Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مهندسی صنایع، کارآفرینی، مدیریت کسب و کار، مدیریت نوآوری و فناوری
مجله: مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه: گروه مدیریت ، اقتصاد و مهندسی صنایع ، ایتالیا
کلمات کلیدی: نوآوری مدل کسب و کار، رویکردهای ناب راه اندازی، توسعه چابک، توسعه مشتری، استارتاپ های دیجیتال، سکوی چند جانبه، چابکی استراتژیک
کلمات کلیدی انگلیسی: Business Model Innovation - Lean Startup Approaches - Agile development - Customer development - Digital startups - Multisided platform - Strategic agility
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2018.06.013
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. نظریه

2.1. نوآوری مدل تجاری

2.2. رویکردهای استارت اپ ناب

2.3. توسعه چابک

3. مواد و روش ها

3.1. جمع آوری داده

3.2. تحلیل داده

4. موارد

4.1. مورد اول، پویایی محیطی متوسط استارت اپ دیجیتال

4.2. مورد دوم، پویایی محیطی بالا در استارت اپ دیجیتال

4.3. مورد سوم، محیط با پویایی بالا که توسط استارت اپ دیجیتال تعیین شده است

5. نتایج

6. بحث

6.1. بحث در مورد یافته های درون موردی

6.2. بحث در مورد یافته های بین موردی: چارچوب متحد و توسعه دستور کار تحقیقاتی

7. نتیجه گیری

ضمیمه الف

ضمیمه ب

ضمیمه ج

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Digital startups in the early stages of their development frequently undergo innovation to their value architecture and Business Model. A set of pragmatic methods drawing on lean and agile principles has recently been proposed to support digital entrepreneurs facing Business Model Innovation (BMI), known as Lean Startup Approaches (LSAs). However, the theoretical and practical relationship between BMI and LSAs in dynamic digital environments has seldom been investigated. To fill this gap, our study draws on an exploratory multiple-case study based on three digital multisided platform startups to craft a unified framework that can disclose the relationship between BMI, LSAs and Agile Development (AD), within the context of Strategic Agility. Our findings, which emerge from the unified framework, show that LSAs can be employed as agile methods to enable Business Model Innovation in Digital Entrepreneurship. These findings are then organized around a set of propositions, with the aim of developing a research agenda directed towards integrating BMI, LSAs and AD processes and methods.

نمونه متن ترجمه

چکیده

استارت اپ های دیجیتال در مراحل اولیه توسعه ی خود به کرات از نظر معماری ارزش و مدل تجاری دستخوش نوآوری می شوند. مجموعه ای از روش های عمل گرا بر مبنای اصول ناب و چابک اخیرا برای پشتیبانی از کارآفرینان دیجیتال پیشنهاد شده که با نوآوری مدل تجاری روبرو هستند، این رویکرد ها، رویکردهای استارت اپ ناب نام دارند. اگرچه رابطه نظری و عملی بین BMI و LSA در محیط های دیجیتال پویا بسیار کم بررسی شده است. برای از بین بردن این خلا، ما در این مطالعه یک پژوهش چند موردی اکتشافی را مبتنی بر سه استارت اپ با پلتفرم چند جانبه دیجیتالی انجام می دهیم تا یک چارچوب متحد شکل گیرد و بتواند رابطه بین BMI، LSA ها و توسعه چابک را در زمینه چابکی راهبردی افشا کند. یافته های ما که از چارچوب متحد نشات گرفته اند نشان می دهند که LSA ها به عنوان روش هایی چابک برای فعال سازی نوآوری مدل تجاری در کارآفرینی دیجیتال قابل استفاده هستند. این یافته ها حول چندین گزاره سازمان می یابند تا یک دستورکار تحقیقاتی ایجاد شود و فرایند ها و روش های BMI، LSA ها و AD یکپارچه شوند.