تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مشاهده حرکت در برابر مجسم سازی حرکت در یادگیری یک فعالیت حرکتی پیچیده – نشریه الزویر

عنوان فارسی: مشاهده حرکت در برابر مجسم سازی حرکت در یادگیری یک فعالیت حرکتی پیچیده: یک مرور کوتاه بر نشریات موجود و مطالعه ای در زمینه حرکت شناسی (سینماتیک)
عنوان انگلیسی: Action observation versus motor imagery in learning a complex motor task: A short review of literature and a kinematics study
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 15
سال انتشار : 2013 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6399 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 4.30Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: پزشکی و تربیت بدنی
گرایش های مرتبط با این مقاله: یادگیری و کنترل حرکتی، مغز و اعصاب و رفتار حرکتی
مجله: اسناد علوم اعصاب - Neuroscience Letters
دانشگاه: گروه علوم اعصاب بالینی، موسسه علمی سان رافائل و دانشگاه Vita Salute، میلان، ایتالیا
کلمات کلیدی: سیستم نورون آینه؛ مشاهده حرکت، تصاویر موتور، یادگیری حرکتی، توانبخشی اعصاب
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. مطالعه سینماتیکی

2.1 مواد و روش ها

2.1.1 شرکت کنندگان

2.1.2 فرآیند آزمایشی

2.1.2.1 فاز پیش تمرین

2.1.2.2 فاز تمرین

2.1.2.3 فاز اجرا

2.1.3 تحلیل و اکتساب داده ها

2.1.4 تحلیل عددی

2.2 نتایج

2.2.1 زمان خطا

2.2.2 فرکانس

2.2.3 دامنه حرکت

2.2.4 فاز نسبی گسسته

3. بحث

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Both motor imagery and action observation have been shown to play a role in learning or re-learning complex motor tasks. According to a well accepted view they share a common neurophysiological basis in the mirror neuron system. Neurons within this system discharge when individuals perform a specific action and when they look at another individual performing the same or a motorically related action. In the present paper, after a short review of literature on the role of action observation and motor imagery in motor learning, we report the results of a kinematics study where we directly compared motor imagery and action observation in learning a novel complex motor task. This involved movement of the right hand and foot in the same angular direction (in-phase movement), while at the same time moving the left hand and foot in an opposite angular direction (anti-phase movement), all at a frequency of 1 Hz. Motor learning was assessed through kinematics recording of wrists and ankles. The results showed that action observation is better than motor imagery as a strategy for learning a novel complex motor task, at least in the fast early phase of motor learning. We forward that these results may have important implications in educational activities, sport training and neurorehabilitation.

نمونه متن ترجمه

چکیده

نشان داده شده است که مشاهده فعالیت و مجسم سازی حرکت در یادگیری و باز آموزی فعالیت های پیچیده حرکتی نقش دارند. طبق یک دیدگاه کاملا پذیرفته شده این دو مفهوم پایه نوروفیزیولوژیکی مشترکی در سیستم نورونی آینه ای دارند. نورون های موجود در سیستم زمانی که شخص یک فعالیت خاص را انجام دهد و یا به شخص دیگری که در حال انجام دادن همان حرکت و یا یک فعالیت مرتبط حرکتی نگاه می کند، تخلیه الکتریکی می شوند. در این مطالعه بعد از ارائه یک مرور کوتاه در زمینه نشریات منتشر شده در مورد نقش مشاهده حرکت و مجسم سازی حرکت در یادگیری حرکتی، نتایج یک مطالعه سینماتیکی که در آن مجسم سازی حرکت به طور مستقیم با مشاهده حرکت در یادگیری یک فعالیت حرکتی پیچیده جدید، مقایسه شده است، ارائه می گردد. این فعالیت پیچیده متشکل از حرکت دست و پای راست در یک زاویه (حرکت هم فاز) در هنگام حرکت دست و پای چپ در جهت مخالف (حرکت غیر هم فاز) در یک فرکانس می باشد. یادگیری حرکتی از طریق ثبت حرکت سینماتیکی مچ ها و قوزک ها ارزیابی شده است. نتایج این مطالعه نشان داد که مشاهده حرکت به عنوان یک استراتژی برای یادگیری یک فعالیت حرکتی پیچیده جدید، حداقل در فاز اولیه سریع یادگیری حرکتی، از مجسم سازی حرکت بهتر می باشد. ما معتقدیم که این نتایج کاربرد مهمی در فعالیت های آموزشی، یاد دهی ورزش و توانبخشی عصبی دارند.