ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
۱ مقدمه
۲ پیشینه
۱ ۲ مسیریابی سوراخ کرم
۲ ۲ مسیریابی تطبیقی
۳ کارهای وابسته
۴ توابع و وظایف پایه مسیریاب
۱ ۴ متریک های عملکرد
۱ ۱ ۴ تاخیر مسیریابی
۲ ۱ ۴ تاخیر کنترل جریان
۵ مدل هزینه پارامتری
۱ ۵ تاخیرهای مدول پایه
۲ ۵ یک مدل هزینه اثبات شده
The evaluation of advanced routing features must be based on both of costs and benefits. To date, adaptive routers have generally been evaluated on the basis of the achieved network throughput (channel utilization), ignoring the effects of implementation complexity. In this paper, we describe a parameterized cost model for router performance, characterized by two numbers: router delay and flow control time. Grounding the cost model in a 0.8 micron gate array technology, we use it to compare a number of proposed routing algorithms. From these design studies, several insights into the implementation complexity of adaptive routers are clear. First, header update and selection is expensive in adaptive routers, suggesting that absolute addressing should be reconsidered. Second, virtual channels are expensive in terms of latency and cycle time, so decisions to include them to support adaptivity or even virtual lanes should not be taken lightly. Third, requirements of larger crossbars and more complex arbitration cause some increase in the complexity of adaptive routers, but the rate of increase is small. Last, the complexity of adaptive routers significantly increases their setup delay and flow control cycle times, implying that claims of performance advantages in channel utilization and low load latency must be carefully balanced against losses in achievable implementation speed.
ارزیابی ویژگیهای مسیریابی پیشرفته بایستی براساس هزینه ها و منافع صورت بگیرد. تا کنون، مسیریابهای تطبیقی عموماً براساس برون دهی شبکه ( کاربری و سودمندی کانال) ، بدون توجه به اثرات پیچیدگی اجرا ارزیابی شده اند. در این مقاله، مدل هزینه پارامتری شده برای عملکرد مسیریاب را شرح می دهیم که توسط دو عدد توصیف شده است: تاخیر مسیریاب و زمان کنترل جریان. باپایه ریزی مدل هزینه در فناوری آرایه گیت (دروازه) 0.8 میکرونی، از آن برای مقایسه تعدادی از الگوریتم های مسیریابی پیشنهاد شده استفاده می کنیم.
برطبق این مطالعات طراحی، بینش های مختلفی در مورد پیچیدگی اجرای مسیریاب های تطبیقی آشکار می شود. اولاً، عنوان به روزرسانی و انتخاب عنوان در مسیریاب های تطبیقی هزینه بر می باشد، این مسئله حاکی از آن است که آدرس دهی مطلق را باید مجدداً مد نظر قرار داد. ثانیاً، کانال های مجازی از لحاظ تاخیر و مدت چرخه هزینه بر می باشند، بنابراین،تصمیمات مربوط به لحاظ شدن آنها جهت پشتیبانی تطبیقی یا حتی لین های مجازی نباید آهسته و از روی بی علاقگی اتخاذ گردد. ثالثاً، نیازمندیهای شطرنجی و داوری پیچیده تر، باعث افزایش پیچیدگی مسیریاب های تطبیقی می شود، اما نرخ افزایش کوچک می باشد. بالاخره، پیچیدگی مسیریاب های تطبیقی، تاخیر در راه اندازی آنها و مدت چرخه کنترل جریان را به طور قابل توجهی افزایش می دهد، این مسئله حاکی از آن است که ادعاهای محاسن عملکرد در سودمندی کانال و تاخیر پائین بار، بایستی در برابر ضرر و زیان ها در سرعت اجرای دست یافتنی متعادل گردد.