دانلود ترجمه مقاله آموزش معماری پایدار

دانلود ترجمه مقاله آموزش معماری پایدار
قیمت خرید این محصول
۱۲,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آموزش معماری پایدار
عنوان انگلیسی
Education for Sustainable Architecture
صفحات مقاله فارسی
4
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2011
نشریه
PLEA
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3113
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
معماری
گرایش های مرتبط با این مقاله
معماری پایدار
مجله
کنفرانس انرژی پایین معماری
دانشگاه
دانشکده نحصیلات تکمیلی معماری، لندن
کلمات کلیدی
معماری پایدار
فهرست مطالب
چکیده
۱  مقدمه
۲  پروژه جنراتیو اسکین

۱  ۲ خلاصه پروژه
۲  ۲ تمپه
۳  ۲ مانائوس
۴  ۲ اینزبراک

۳  سکوی شهری هلیوتروپیک
۴ نتیجه گیری

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
INTRODUCTION

Our objective is a “sustainable” architecture. This may be characterized in many different ways. Here, however, we would expect such architecture to be performative, that is, capable of providing occupant comfort at lowest carbon emission; and, expressive, that is to reflect the architectural programme and its context in terms of climate, site and culture. Superficially, many recent buildings are claimed to share such attributes. In practice this is not necessarily the case. For those involved in the education of architects, key pedagogical questions are: how do we learn, or know, this sustainable architecture ? how long does it take to learn enough in order to make a difference in terms of performance and expression ? what aspects of it can we teach and how should we teach them ? how do we translate the principles of physics, the lessons from earlier built examples and the use of simulation tools into design knowledge and architectural practice ?

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
هدف ما نیل به معماری پایدار می باشد. این مسئله را به طرق مختلفی می توان توصیف نمود. اما در اینجا می توان انتظار داشت این نوع معماری باشد، یعنی قادر به ایجاد راحتی سکنه با پائین ترین حد انتشار کربن باشد و ، یعنی بازتابی از برنامه معماری و موقعیت آن از لحاظ وضعیت اقلیمی، محل و فرهنگ باشد. ظاهراً، بسیاری از ساختمان های اخیر دارای این قبیل مشخصه ها می باشند. در عمل، مسئله ساز نمی باشد. برای افراد درگیر آموزش مهندسی معماری، سئولات تکامل نژادی کلیدی عبارتنداز: چگونه می توان این معماری پایدار را فراگرفت یا از آن مطلع شد؟ فراگیری به منظور ایجاد اختلاف از لحاظ عملکرد و بیان چه مدت به طول می انجامد؟ چه ابعادی را می توان تدریس نمود و چگونه باید به آنها تدریس کنیم؟ چگونه می توان اصول فیزیک، دروس مثالهای از قبل آموخته شده و استفاده از ابزارهای شبیه سازی را به دانش طراحی و تمرین معماری تعبیر نمود؟

بدون دیدگاه