دانلود ترجمه مقاله پاسخ های مصرف کنندگان به ابتکارات مسئولیت اجتماعی شرکتها (CSR)

دانلود ترجمه مقاله پاسخ های مصرف کنندگان به ابتکارات مسئولیت اجتماعی شرکتها (CSR)
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
پاسخ های مصرف کنندگان به ابتکارات مسئولیت اجتماعی شرکتها (CSR)
عنوان انگلیسی
CONSUMER RESPONSES TO CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY (CSR) INITIATIVES
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2007
نشریه
American Academy of Advertising
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4229
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت اجرایی، مدیریت بازرگانی و بازاریابی
مجله
مجله تبلیغاتی (Journal of Advertising)
دانشگاه
دانشگاه کارولینای شمالی، دانشگاه ویسکانسین-مدیسن
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
پیشینه نظری
پاسخ های مصرف کننده به CRM
نقش تطبیق برند و علت
فرضیات
روش
شرکت کنندگان و روش
دستکاری تطبیق و برازش برند و علت
معیارها
پاسخ های مصرف کننده
آگاهی از برند
بررسی دستکاری
متغیرهای مداخله گر بالقوه
نتایج
بررسی دستکاری
بررسی های مداخله گر
تست فرضیه
بحث
نتایج و مبانی
محدودیت هاو مطالعات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

Through a controlled experiment, this study demonstrates that an ad with an embedded cause-related marketing (CRM) message, compared with a similar one without a CRM message, elicits more favorable consumer attitude toward the company. This is so regardless of the level of fit between the sponsoring brand and the social cause. Furthermore, when the embedded CRM message involves high versus low brand/cause fit, consumer attitudes toward the ad and the brand are more favorable. Such positive effect of brand/cause fit, however, only emerges for consumers who are high in brand consciousness; for those who are low in brand consciousness, brand/cause fit has no impact on ad or brand evaluations. Theoretical and practical implications of the findings are discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

از طریق آزمایش کنترل شده، مطالعه حاضر راجع به این مسئله توضیح می دهد که یک تبلیغ با یک پیام بازاریابی علی نهفته( CRM )، در مقایسه با مطالعه مشابه بدون پیام CRM ، نگرش های مطلوب تر مصرف کننده در مورد شرکت را فرامی خواند. این مسئله به سطح تطبیق (برازش) بین برند اسپانسر و علت اجتماعی توجه نمی کند. به علاوه، زمانی که پیام CRM نهفته شامل تطبیق بالا و پائین بین برند و علت اجتماعی باشد ،آنگاه نگرش های مصرف کننده نسبت به تبلیغات و برند مطلوب تر می باشند. اما اثر مثبت بین تطبیق برند وعلت، تنها برای مصرف کنندگانی ظهور می کند که آگاهی زیادی در زمینه برند دارند. برای کسانی که در این زمینه آگاهی کمی دارند، تطبیق برند وعلت هیچ گونه تاثیری بر تبلیغات یا ارزیابی های برند ندارد. پیامدهای نظری و عملی یافته ها در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است.


بدون دیدگاه