ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Through a controlled experiment, this study demonstrates that an ad with an embedded cause-related marketing (CRM) message, compared with a similar one without a CRM message, elicits more favorable consumer attitude toward the company. This is so regardless of the level of fit between the sponsoring brand and the social cause. Furthermore, when the embedded CRM message involves high versus low brand/cause fit, consumer attitudes toward the ad and the brand are more favorable. Such positive effect of brand/cause fit, however, only emerges for consumers who are high in brand consciousness; for those who are low in brand consciousness, brand/cause fit has no impact on ad or brand evaluations. Theoretical and practical implications of the findings are discussed.
از طریق آزمایش کنترل شده، مطالعه حاضر راجع به این مسئله توضیح می دهد که یک تبلیغ با یک پیام بازاریابی علی نهفته( CRM )، در مقایسه با مطالعه مشابه بدون پیام CRM ، نگرش های مطلوب تر مصرف کننده در مورد شرکت را فرامی خواند. این مسئله به سطح تطبیق (برازش) بین برند اسپانسر و علت اجتماعی توجه نمی کند. به علاوه، زمانی که پیام CRM نهفته شامل تطبیق بالا و پائین بین برند و علت اجتماعی باشد ،آنگاه نگرش های مصرف کننده نسبت به تبلیغات و برند مطلوب تر می باشند. اما اثر مثبت بین تطبیق برند وعلت، تنها برای مصرف کنندگانی ظهور می کند که آگاهی زیادی در زمینه برند دارند. برای کسانی که در این زمینه آگاهی کمی دارند، تطبیق برند وعلت هیچ گونه تاثیری بر تبلیغات یا ارزیابی های برند ندارد. پیامدهای نظری و عملی یافته ها در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است.