منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بررسی تجارت و بازاریابی صنعتی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله بررسی تجارت و بازاریابی صنعتی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تجارت و بازاریابی صنعتی چیست ؟
عنوان انگلیسی
What Is Business And Industrial Marketing?
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
1986
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5625
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله کسب و کار و بازاریابی صنعتی
دانشگاه
کالج Fogelman کسب و کار و اقتصاد، دانشگاه ایالتی ممفیس
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
تعاریف
رویکردهای مختلف
ویژگی های بازاریابی صنعتی
انگیز‌‌ه‌هاي خرید منطقي
روابط خرید پایدار (روابط بلند مدت)

تأثیرات خریدهای متعدد
سیستم طبقه بندی محصولات
استراتژی های بازاریابی
بازاریابی صنعتی چیست؟
نتیجه گیری

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
INTRODUCTION

It is hard to find a definition of business or industrial marketing, and those few that exist are not consistent with one another. In addition, it is claimed that there is no significant difference between consumer marketing and industrial marketing and that it is a mistake to differentiate between them. This article examines the issues.2 First let's examine the various definitions pertaining to industrial marketing and the nature of the problem of defining industrial marketing. Then we can attempt to present a simple, concise definition of industrial marketing. We will also examine the differences between industrial and consumer marketing and present a rationale for the position that industrial marketing, despite some similarities, is significantly different from consumer marketing and therefore is properly treated as a separate subject.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
يافتن یک تعریف از تجارت و بازاریابی صنعتی مشكل است، و تعاريف كمي كه وجود دارند همسان با یکدیگر نیستند. علاوه بر این، آن ادعا شده است این است که تفاوت معنی داری بین بازاریابی مصرفي و بازاریابی صنعتی وجود ندارد و افتراق بین آنها اشتباه است. این مقاله به بررسی مسائل ذكر شده مي‌پردازد.
در ابتدا اجازه دهید تعاریف مختلف مربوط به بازاریابی صنعتی و ماهیت مشکل تعریف بازاریابی صنعتی را مورد بررسی قرار دهیم .پس از آن می توانیم برای ارائه یک تعریف ساده، موجز از بازاریابی صنعتی تلاش نماییم. ما همچنین تفاوت بین بازاریابی صنعتی و مصرفی را مورد بررسي قرار داده و یک دلیل منطقی برای اين موقعیت ارائه مي‌دهيم كه بازاریابی صنعتی، با وجود برخی شباهت ها، بطور قابل توجهی متفاوت از بازاریابی مصرفي است و در نتیجه به درستی به عنوان یک موضوع جداگانه به آن پرداخته مي‌شود.

بدون دیدگاه