تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله بررسی تجارت و بازاریابی صنعتی – نشریه امرالد

عنوان فارسی: تجارت و بازاریابی صنعتی چیست ؟
عنوان انگلیسی: What Is Business And Industrial Marketing?
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18
سال انتشار : 1986 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5625 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.09Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار
مجله: مجله کسب و کار و بازاریابی صنعتی
دانشگاه: کالج Fogelman کسب و کار و اقتصاد، دانشگاه ایالتی ممفیس
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

مقدمه

تعاریف

رویکردهای مختلف

ویژگی های بازاریابی صنعتی

انگیز‌‌ه‌هاي خرید منطقي

روابط خرید پایدار (روابط بلند مدت)

تأثیرات خریدهای متعدد

سیستم طبقه بندی محصولات

استراتژی های بازاریابی

بازاریابی صنعتی چیست؟

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

INTRODUCTION

It is hard to find a definition of business or industrial marketing, and those few that exist are not consistent with one another. In addition, it is claimed that there is no significant difference between consumer marketing and industrial marketing and that it is a mistake to differentiate between them. This article examines the issues.2 First let's examine the various definitions pertaining to industrial marketing and the nature of the problem of defining industrial marketing. Then we can attempt to present a simple, concise definition of industrial marketing. We will also examine the differences between industrial and consumer marketing and present a rationale for the position that industrial marketing, despite some similarities, is significantly different from consumer marketing and therefore is properly treated as a separate subject.

نمونه متن ترجمه

مقدمه

يافتن یک تعریف از تجارت و بازاریابی صنعتی مشكل است، و تعاريف كمي كه وجود دارند همسان با یکدیگر نیستند. علاوه بر این، آن ادعا شده است این است که تفاوت معنی داری بین بازاریابی مصرفي و بازاریابی صنعتی وجود ندارد و افتراق بین آنها اشتباه است. این مقاله به بررسی مسائل ذكر شده مي‌پردازد.

در ابتدا اجازه دهید تعاریف مختلف مربوط به بازاریابی صنعتی و ماهیت مشکل تعریف بازاریابی صنعتی را مورد بررسی قرار دهیم .پس از آن می توانیم برای ارائه یک تعریف ساده، موجز از بازاریابی صنعتی تلاش نماییم. ما همچنین تفاوت بین بازاریابی صنعتی و مصرفی را مورد بررسي قرار داده و یک دلیل منطقی برای اين موقعیت ارائه مي‌دهيم كه بازاریابی صنعتی، با وجود برخی شباهت ها، بطور قابل توجهی متفاوت از بازاریابی مصرفي است و در نتیجه به درستی به عنوان یک موضوع جداگانه به آن پرداخته مي‌شود.