ترجمه مقاله شکل شهری و قابلیت مقاومت و پایداری آن - نشریه الزویر

ترجمه مقاله شکل شهری و قابلیت مقاومت و پایداری آن - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
شکل شهری و قابلیت مقاومت و پایداری آن : مطالعه موردی روم
عنوان انگلیسی
Urban Form and Sustainability: the Case Study of Rome
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5554
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
معماری و مهندسی شهرسازی
گرایش های مرتبط با این مقاله
معماری منظر، معماری پایدار، مهندسی شهرسازی گرایش طراحی شهری و مدیریت شهری
مجله
علوم اجتماعی و رفتاری - Social and Behavioral Sciences
دانشگاه
دانشگاه ناپل فدریکو، ناپولی، ایتالیا
کلمات کلیدی
فرم شهری ، پایداری ، مدل های واکنشات حمل و نقلی و استفاده از اراضی (ال یو تی آی)
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2-پیش زمینه یا همان پیش فرض
مدل روش شناسی
3-برنامه
1-3مطالعه ی موردی و تجربی روم
2-3-تنظیمات برنامه ها
3-3-شبیه سازی
4-3 ارزیابی
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper investigates the relation between sustainability and urban form. To this aim a system of Land-Use and Transport Interactions (LUTI) models has been designed and applied to the metropolitan area of Rome, to understand the interdependence of key variables such as travel behavior, transport supply, property values, jobs and residential location. The models represent the behavior of both dwellers and transport users and how they react to changing conditions. A system of assessment indicators has been defined to systematically test and compare alternative scenarios of urban form and to evaluate to what extent different locations and density distributions of activities achieve sustainability in terms of transport performances, social and environmental impacts.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله به بررسی و مطالعه ی ارتباط بین فرم شهری و میزان پایداری ان میپردازد. به منظور بررسی و مطالعه این امر مدل های واکنشات حمل و نقلی و استفاده اراضی برای درک و فهم وابستگی متغیرهای عمده از قبیل رفتار مسافرتی ، زنجیره ی تامیین حمل و نقل ، ارزش های ملکی ، شغلی و جغرافیای مسکونی طراحی و در منطقه ی شهری روم مورد استفاده قرار گرفته اند. این مدل ها نشان دهنده ی رفتار ساکنان شهر و کاربران وسایط نقلیه و چگونگی واکنش انها نسبت به تغییر شرایط می باشد. شاخص های ارزیابی به منظور ازمایش و مقایسه ی شباهت های متناوبی برنامه های فرم شهری و ارزیابی مکان ها یا موقعیت های جغرافیایی متفاوت و میزان توزیع و تراکم فعالیت های صورت گرفته برای دست یابی به پایداری عملکردهای حمل و نقلی ، اجتماعی و تاثیرات محیطی طراحی و تعریف شده اند.

بدون دیدگاه