اینترنت و شبکه های گسترده، شبکه های کامپیوتری، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و تجارت الکترونیک
مجله
مجله پژوهش کسب و کار (Journal of Business Research)
دانشگاه
دانشگاه عمومی ناوارا، پامپلونا، اسپانیا
کلمات کلیدی
رفتار چندکاناله، آنتروپی، خدمات مالی، رگرسیون کلاس پنهان
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2. چارچوب مفهومی و فرضیات
1.2. رفتار چندکاناله و خدمات مالی
3. کاربرد تجربی
1.3. پایگاه داده
2.3. متغیرها
1.2.3. رفتار چندکاناله
2.2.3. مشخصات پورتفولیوی محصول مشتریان
3.2.3. مشخصات اجتماعی- جمعیت شناختی
3.3. مدل های تجربی
4. نتایج: رفتار چندکاناله
5. نتیجه گیری و نتایج
6. محدودیت ها و پژوهش های آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract This paper contributes to the knowledge of the impact of the multi-channel strategy by analyzing its effects on one key aspect of the behavior of financial services customers. We analyze the factors influencing the extent of multi-channel shopping. Using a customer database, the study estimates one latent class regression model to control for heterogeneity, finding that customers' acquisition of diverse financial products and services and the total number of financial services are antecedents of multi-channel behavior. The study contributes a new measure to better assess the level of multi-channel consumer behavior.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله با تحلیل تأثیر استراتژی چندکاناله بر یکی از جنبه های کلیدی رفتار مشتریان خدمات مالی به دانش آن کمک می کند. ما عوامل موثر بر میزان خرید چندکاناله را تحلیل می کنیم. این مطالعه با استفاده از یک پایگاه مشتریان، یک مدل رگرسیون کلاس پنهان را برآورد می کند تا ناهمگونی را در نظر بگیرد، و نشان می دهد که خرید محصولات و خدمات مالی مختلف از سوی آن مشتریان و مجموع تعداد خدمات مالی، پیش نیاز رفتار چندکاناله هستند. این مطالعه برای ارزیابی بهتر سطح رفتار مصرف کننده چندکاناله، یک معیار جدید را ارائه می کند.