دانلود رایگان مقاله به سمت فعالیت های سازمانی در امارات متحده عربی: یک رویکرد مطالعه موردی

عنوان فارسی
به سمت فعالیت های سازمانی در امارات متحده عربی: یک رویکرد مطالعه موردی
عنوان انگلیسی
Towards organisational activism in the UAE: A case study approach.
صفحات مقاله فارسی
0
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
کد محصول
E4826
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک و بازاریابی
مجله
بررسی روابط عمومی - Public Relations Review
دانشگاه
دانشگاه نورث وسترن قطر، دوحه، قطر
نتیجه گیری

6. Discussion


These four campaigns are grounded in promotional marketing and strategic communication. They also share a social component that speaks to their consciences in different ways; they expose ‘inequalities in society’, an issue that postmodern PR deals with (Holtzhausen, 2011, p. 159). Social good is a primary ingredient of these campaigns, at least in principle. The sociocultural context gives meaning to the PR actions, while social media helps amplifying the reach and impact of the PR programme.


بدون دیدگاه