ترجمه مقاله ممیزی یا حسابرسی فرایند - نشریه HBR

ترجمه مقاله ممیزی یا حسابرسی فرایند - نشریه HBR
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ممیزی فرایند
عنوان انگلیسی
The Process Audit
صفحات مقاله فارسی
45
صفحات مقاله انگلیسی
17
سال انتشار
2007
نشریه
HBR
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
ندارد
کد محصول
4756
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت اجرایی، مدیریا بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت کیفیت و بهره وری، برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌ها، تولید صنعتی و بهینه سازی سیستم ها
مجله
مجله کسب و کار هاروارد
دانشگاه
دانشکده بازرگانی هاروارد
فهرست مطالب
ممیزی تولید برای بهبود عملکرد کیفی- یک چارچوب مفهومی
فهرست مطالب
آیا فرایندهای شما می توانند عملکرد بالایی را ارائه کنند؟
آیا سازمان شما آماده فرایندهای با عملکرد بالا است؟
استفاده از چارچوب
مطالعات بیشتر
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Business has embraced process management as a way of life. New and controversial when I first described the concept 17 years ago in the pages of this magazine (see “Reengineering Work: Don’t Automate, Obliterate,”HBR July– August 1990), the process-based approach to transformation is now used routinely by enterprises all over the world. Few executives question the idea that redesigning business processes—work that runs from end to end across an enterprise—can lead to dramatic enhancements in performance, enabling organizations to deliver greater value to customers in ways that also generate higher profits for shareholders. In virtually every industry, companies of all sizes have achieved extraordinary improvements in cost, quality, speed, profitability, and other key areas by focusing on, measuring, and redesigning their customerfacing and internal processes.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
کسب و کار، مدیریت فرایند را به عنوان یک روش زندگی پذیرفته است. 17 سال پیش که برای اولین بار این مفهوم را در صفحات این مجله توضیح دادم ("کار باز مهندسی شده: خودکارسازی نکنید، محو کنید، HBR جولای- آگوست 1990" را مشاهده کنید)جدید و بحث برانگیز بود،اما اکنون رویکرد مبتنی بر فرایند برای تغییر به طور عادی از سوی تمام سازمان ها در سراسر دنیا به کار گرفته می شود. تعداد کمی از مدیران اجرایی درباره این موضوع تردید دارند که طراحی مجدد فرایندهای کسب و کار (کاری که در سراسر یک سازمان انجام می شود) می تواند منجر به بهبودهای زیاد در عملکرد شود و به سازمان ها امکان دهد تا ارزش بیشتری را به مشتریان خود ارائه کنند به طوری که سود بالاتری را نیز برای سهامداران ایجاد کند. تقریباً در هر صنعتی، شرکت ها با هر اندازه ای از طریق تمرکز بر فرایندهای مرتبط با مشتری و فرایندهای داخلی، اندازه گیری و طراحی مجدد آن ها به بهبودهایی در زمینه هزینه، کیفیت، سرعت، سودآوری و سایر حوزه های کلیدی دست یافته اند.

بدون دیدگاه