ترجمه مقاله ایده ای برای جاده ابریشم جدید

عنوان فارسی: | جاده ابریشم جدید- ایده و مفهوم |
عنوان انگلیسی: | The New Silk Road – Idea and Concept |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7 |
سال انتشار : 2015 | نشریه : Ispsw |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 4973 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 453.97Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی عمران، علوم اقتصادی و مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله: برنامه ریزی حمل ونقل، مهندسی راه و ترابری، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، مدیریت بازرگانی و بازرگانی بین الملل |
مجله: تمرکز بر دفاع و امنیت بین المللی |
دانشگاه: مهندسی شیمی و صنعت، دانشگاه اسقفی کاتولیک، شیلی |
چکیده
در مورد ISPSW
تجزیه و تحلیل
ابتکار کمربند و جاده
چگونه این ابتکار چشم انداز جهانی را تغییر خواهد داد
پشتیبانی مالی از زیرساخت BR
وعده عصر جدید همکاری
برخی از اعداد ابتکار BR
Abstract
The concept of the ancient Silk Road that served many Asian and Mediterranean countries during the Han dynasty of China (206 BC – 220 AD) until approximately the fifteenth and seventeenth centuries AD was brought back to life by a professor at Beijing University in October 2012. In September 2013 China’s President, Xi Jinping proposed to its neighbors the “Belt and Road (BR)” initiative with the aim of adding over the next 10 years $2.5 trillion to his country’s annual trade with the nations located along the proposed routes. As of today, the BR initiative, also called the Global Economic Strategy, is comprised of two main components: a) The Silk Road Economic Belt, or SREB, which refers to the Eurasian landmass orientation; and, b) The 21st Century Maritime Silk Road, which comprises maritime routes connecting the ASEAN countries. While major investments along the Maritime Silk Road improve the connectivity, the land bridge, the alternative route between China and Europe, reduces the lead time of goods from around 60 (currently by sea) to 14 days (by land).
چکیده
مفهوم جاده ابریشم باستان که در طول سلسله Han چین تا تقریباً قرنهای 15 و 17 بعد از میلاد به بسیاری از کشورهای آسیایی و مدیترانه ای خدمت کرد، توسط پروفسور دانشگاه در اکتبر 2012، جان گرفت. در سپتامبر 2013، رئیس جمهور چین، به همسایگانش، ابتکار کمربند و جاده (BR) را با هدف اضافه نمودن بیش از 5. 2 ترلییون 10 سال آینده به تجارت سالانه کشورش با کشورهای مستقر در امتداد مسیرهای پیشنهادی پیشنهاد نمود.
از امروز، ابتکار BR، که همچنین استراتژی اقتصادی جهانی نامیده می شود، از دو مولفه اصلی تشکیل می شود: a) کمربند اقتصادی جاده ابریشم یا SREB ، که به موقعیت و جهتگیری منطقه وسیعی از نژاد اروپایی و آسیایی اشاره می کند و b) جاده ابریشم دریایی قرن 21 که از مسیرهای دریایی متصل کننده کشورهای ASEAN به یکدیگر تشکیل می شود.
هرچند سرمایه گذاریهای عظیم در امتداد جاده ابریشم دریایی، اتصال کشورها به هم را بهبود می بخشد، اماپل زمینی، مسیر جایگزین بین چین و اروپا، زمان سفارش کالاها را از حدود 60 ( درحال حاضر از طریق دریا) به 14 روز ( از راه زمین) افزایش می دهد.