ترجمه مقاله چالش های آموزش مشترک در کلاس های فراگیر مالزی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله چالش های آموزش مشترک در کلاس های فراگیر مالزی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
چالش های آموزش مشترک در کلاس های فراگیر مالزی: نگاهی کلی به مدیران، آموزگاران و اولیا
عنوان انگلیسی
Challenges of co-teaching in Malaysian inclusive classroom: administrators’, teachers’ and parents’ overview
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شاخص H_index مجله
46 در سال 2020
شاخص SJR مجله
0.158 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
1877-0428
کد محصول
11209
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، تکنولوژی آموزشی
مجله
پروسدیا - علوم اجتماعی و رفتاری - Procedia - Social and Behavioral Sciences
دانشگاه
دانشگاه فناوری مالزی
کلمات کلیدی
آموزش مشترک، فراگیر ، چالش ها، مدیر، پیاده سازی، کارایی
کلمات کلیدی انگلیسی
Co-teaching - Inclusive - Challenges - Administrator - Implementation - Performance
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.02.019
فهرست مطالب
چکیده

1. معرفی

2. چالش‌های اجرای تدریس مشترک

2.1 چالش‌های اجرا

2.2 چالش‌های مدیران

2.3 چالش‌های اولیاء

3. روش تحقیق

3.1 ابزار تحقیقاتی

3.2 شرکت‌کنندگان

3.3 تحلیل داده‌ها

3.4 نتایج

4. جمعیت‌شناسی

5. چارچوب تحقیقات و نظریه‌ها

6. مدل‌های اندازه‌گیری

7. مدل ساختاری

8. بحث و نتیجه‌گیری

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11209-IranArze     11209-IranArze1     11209-IranArze2
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The implementation of co-teaching in the inclusive classrooms in Malaysia is still in the earliest of stages. Hence this study highlighted the element of challenges in terms of positive relationship among school administrators, teachers and parents. This quantitative study also predicted the relationship by the spirit of acceptance, trust and cooperation stated in the questionnaires. It involved 240 respondents in Malaysia. The application of SEM-PLS 2.0 was used and the study showed that there is a positive relationship between the three variables. There are also few factors from the element of challenges that need to be addressed by the Ministry of Education (MOE) as an administrator to improve the referral process of implementing the co-teaching approach in an inclusive classroom.

1. Introduction

The implementation of inclusive education in Malaysia has been introduced to provide opportunities for students with special educational needs (SEN) to follow the concept of least restrictive environment (LRE) (Mohd Zaman et al., 2014). According to the MOE (2013), Special Education Integration Program in the mainstream schools has to implement an inclusive program for students who are able to learn in the mainstream classes. The implementation of co-teaching in an inclusive program requires active involvement of teachers and administrators (Friend, 2008). The implementation of inclusive education seems to be incomplete in the absence of challenges and it should be emphasized. According to Friend (2006), Murawski (2008) and Scruggs et al (2007), inclusive education should be resolved with the implementation of co-teaching approaches, including the SEN which would benefit more consistently (Rytivaara, 2012).

8. Discussion and Conclusion

It was challenging regarding the implementation of co-teaching. In this study the views of three parties are measured. Administrators, teachers and parents is what determines the success of co-teaching approach. A culture of collaboration among the parties involved in enabling all parties are satisfied with the program designed because it involves consenting administrators, teachers and parents. Acculturation involves the construction of collaboration in the implementation of the IEP (Branding et al., 2008) because teachers act as executor and parents see the changes and improvement in the quality of the IEP as a successful way. This study introduces the co-teaching model implemented in Malaysia.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

اجرای تدریس مشترک در کلاس‌های فراگیر مالزی هنوز در مراحل اولیه قرار دارد. ازاین‌رو این تحقیق بر روی عوامل چالش‌های روابط مثبت میان مدیران مدرسه، معلمان و اولیاء تأکید می‌کند. این مطالعه همچنین ارتباط میان پذیرش، اعتماد و همکاری که در نظرسنجی‌ها عنوان‌شده است را پیش‌بینی می‌کند. این نظرسنجی 240 شرکت‌کننده را دربرمی گرفت. از اپلیکیش sem-pls 2.0 برای این کار استفاده شد و نشان داد که رابطه‌ای مثبت میان این سه متغیر وجود دارد. همچنین تعدادی فاکتور در رابطه با عامل چالش‌ها وجود دارد که وزارت آموزش‌وپرورش (mos) باید به‌عنوان بخش مدیریتی به آن‌ها بپردازد تا روند ارجاعی اجرای روش تدریس مشترک را در کلاس‌های فراگیر بهبود بخشد.

1. معرفی

اجرای آموزش فراگیر در مالزی به‌منظور فراهم کردن فرصت‌هایی برای دانش آموزان با نیازهای خاص (sen) ارائه گردید تا ایده محیط با حداقل محدودیت (lre) مورد پیگیری قرار گیرد. (محمد زمان و همکاران، 2014). بنا به گفته وزارت آموزش‌وپرورش، برنامه ادغامی آموزشی ویژه در مدارس عادی باید به‌صورت فراگیر برای دانش‌آموزانی که توانایی یادگیری در کلاس‌های معمولی دارند، اجرا شود. اجرای تدریس مشترک در برنامه فراگیر نیازمند مشارکت معلمان و مدیران می‌باشد (فرند، 2008). به نظر می‌رسد که اجرای آموزش فراگیر بدون وجود برخی چالش‌ها به‌طور کامل انجام نمی‌گیرد و این مسئله باید مورد تأکید قرار گیرد. بنا به گفته فرند (2006)، موراوسکی (2008) و اسکروگز (2007)، آموزش فراگیر باید با اجرای روش تدریس مشترک انجام گیرد تا دانش آموزان با نیازهای خاص را هم شامل شده و امکان بهره‌مندی مداوم از مزایای موجود را در اختیار آن‌ها قرار دهد (ریتیوارا، 2012).

8. بحث و نتیجه‌گیری

پیاده‌سازی و انجام تدریس مشترک بسیار چالش‌برانگیز بود. در این تحقیق دیدگاه سه گروه موردبررسی قرار می‌گیرد. مدیران، آموزگاران و والدین افرادی هستند که موفقیت رویکرد تدریس مشترک را تعیین می‌نمایند. فرهنگ همکاری میان تمام طرف‌های درگیر و فعال کردن تمام آن‌ها با برنامه‌ای طراحی‌شده امکان‌پذیر است چراکه در این شرایط رضایت مدیران، آموزگاران و والدین به‌خوبی فراهم می‌شود. این تغییر فرهنگ ساختار باعث ایجاد همکاری در پیاده‌سازی iep می‌گردد (برندینگ و همکاران، 2008) چراکه آموزگاران در نقش مجری این روش ظاهر شده و والدین نیز شاهد تغییر و ارتقاء کیفیت iep بوده و آن را روشی مؤثر می‌یابند. این تحقیق مدل تدریس مشترک را که در مالزی پیاده‌سازی شده است را ارائه می‌دهد.


بدون دیدگاه