منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی با استفاده از سیستم های توصیه گر - نشریه IEEE

ترجمه مقاله تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی با استفاده از سیستم های توصیه گر - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی با استفاده از سیستم های توصیه گر
عنوان انگلیسی
Targeted Advertisement in Social Networks using Recommender Systems
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2013
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
کنفرانس
کد محصول
9793
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، اینترنت و شبکه های گسترده، مهندسی نرم افزار
کنفرانس
هفتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه: با محوریت امنیت الکترونیکی
دانشگاه
گروه مهندسی کامپیوتر ، دانشگاه علم و صنعت امیرکبیر تهران ، ایران
کلمات کلیدی
شبکه های اجتماعی، تبلیغات، دهانی، سیستم های توصیه گر، استخراج رسانه ای
کلمات کلیدی انگلیسی
social networks - advertisement - word of mouth - recommender systems - multimedia mining
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1109/ECDC.2013.6556728
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
I . مقدمه
II . مفاهیم پایه
A . تبلیغات
B . کاوش شبکه های اجتماعی
1) داده کاوی
2) کاوش وب
3) کاوش چند رسانه ای
C . سیستم های توصیه گر
D . شبکه های اجتماعی
III . کار های مرتبط
IV . راه حل
V. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Within the emergence of social web (web 2.0), new platform in technology named social networks, brought in to being. Social networks (SN) become more crowded and their rapidly growth caused scientists to search for methods analyzing the data which is implicated in social networks. Social network analysis with special attention to SN's graph is a method that helps data extraction. These data could be used in targeted advertisements (Ad) which could impress users more. In the field of e-advertisements, presenting ads and sales are combined together using hypertexts or hypermedia to the nearest retailer or e-shops. So, targeted advertisement could be mentioned as an effective solution in the field of marketing on the web. Scientists have been focused on various variables and features that could be considered to target users in an appropriate way. While mentioning them, some new features are added. In this article, a framework has been proposed which facilitate targeted advertisements in social networks' platform; using social networks information, previous advertisements and their status to have more precise information for recommender systems. Recommender system is used as a tool to target each user according to its preferences and interests. The main goal is to show the most effective advertisements in sidebar and attract users to share word of mouth (WOM) advertisements with each other. Considering user's type through their activity in a social network and omitting repetitive advertisements ease our aim.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در زمان ظهور وب اجتماعی (وب 2.0 ( , جایگاهی نوین در تکنولوژی , با نام شبکه های اجتماعی به وجود آمد. شبکه های اجتماعی (SN ) ازدیاد پیداکرده و رشد سریع آن ها موجب شد تا محققان دست به دامن روش هایی شوند که به منظور بررسی دسته ای از داده های موجود در شبکه های اجتماعی به کار می رفتند. بررسی شبکه ی اجتماعی با در نظر گرفتن گراف SN , روشی برای کمک به استخراج داده ها است. این داده ها می توانند در تبلیغات هدفمند (Ad ) که به منظور تحت تاثیر قرار دادن کاربران به کار می رود , مورد استفاده قرار گیرند. در زمینه ی تبلیغات الکترونیک , ارائه ی تبلیغات و فروش با استفاده از ابر متن ها یا ابر رسانه ها , نسبت به نزدیکترین خرده فروشی ها یا فروشگاه های اینترنتی انجام می پذیرد. بنابراین , تبلیغات هدفمند , می تواند به عنوان یک راه حل موثر در زمینه ی بازاریابی در سطح وب مطرح گردد. محققان بر روی متغیر ها و ویژگی های مختلفی تمرکز کرده اند که می توانند برای کاربران هدف به شیوه ای مناسب مطرح گردند. در زمان اشاره به آن ها , ویژگی های جدیدی به آن ها اضافه میگردد. در این مقاله , چارچوبی ارائه شده است که تسهیل تبلیغات هدفمند در جایگاه شبکه های اجتماعی , با استفاده از اطلاعات شبکه های اجتماعی , تبلیغات پیشین و موقعیت آن ها به منظور داشتن اطلاعات دقیق تر , برای سیستم های توصیه گر مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم های توصیه گر به عنوان یک ابزار , به منظور بر آورده کردن هدف هر کاربر مطابق با تنظیمات و منافع وی مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اساسی به نمایش گذاشتن بیشترین تبلیغات تاثیر گذار در sidebar و جذب کاربران برای به اشتراک گذاری تبلیغات دهانی ( WOM ) با یکدیگر است. هدف ما تشخیص نوع کاربران , از طریق بررسی فعالیت آنان در یک شبکه ی اجتماعی و حذف موارد تبلیغاتی تکراری است.

بدون دیدگاه