ترجمه مقاله مدیریت جامع هزینه (TCM) - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدیریت جامع هزینه (TCM) - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت جامع هزینه (TCM): مطالعه ای در مورد یک شرکت خودروسازی
عنوان انگلیسی
Target Cost Management (TCM): a case study of an automotive company
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2015
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
1877-0428
کد محصول
9773
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی صنایع، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، لجستیک و زنجیره تامین، تولید صنعتی
مجله
کنفرانس جهانی تجارت و علوم اجتماعی - Global Conference on Business & Social Science
دانشگاه
دانشگاه مالایا، مالزی
کلمات کلیدی
مدیریت جامع هزینه، روند اجرا، عوامل اصلی، مالزی، شرکت خودروسازی
کلمات کلیدی انگلیسی
Target Cost Management - implementation process - major factors - Malaysia - automotive company
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.398
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. بررسی آثار چاپی مربوطه
3. روش تحقیق
4. نتایج
4.1 مرحله برنامه ریزی - گام 1: تعیین قیمت فروش هدف
4.2 مرحله برنامه ریزی - گام 2: تعیین سود هدف
4.3. مرحله برنامه ریزی - گام 3: تنظیم هزینه هدف
4.4 مرحله برنامه ریزی - گام 4: بررسی امکان سودآوری
4.5. مرحله انجام - گام 5: دستیابی به هزینه هدف
4.6 مرحله بررسی - گام 6: نظارت و گزارش وضعیت دستیابی هزینه
4.7 مرحله عمل - گام 7: بهبود هزینه
5. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Target Cost Management is well known as the Japanese companies’ competitive tool. Some studies claim that it is very hard to implement it outside Japan. The purpose of this paper is to explore how the TCM is being practiced and what the major factors are that influence TCM in non-Japanese environment. By using a case study approach, this paper compares TCM practices at a Malaysian automotive manufacturer with the previous case studies of Japanese automotive manufacturers. The results found that although the fundamental concept is similar, there are differences in details processes due to the adaptation with the contextual constraints.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مدیریت جامع هزینه به عنوان ابزار رقابتی شرکت های ژاپنی شناخته شده است. به گفته برخی مطالعات، اجرای آن خارج از ژاپن بسیار سخت می باشد. هدف این مقاله، کشف چگونگی انجام TCM و نیز عواملی است که TCM را در محیط های غیر ژاپنی تحت تاثیر قرار می دهد. از طریق یک مطالعه اختصاصی، در این مقاله، اجرای TCM در یک شرکت تولید کننده خودرو مالزی با موارد تولید کنندگان خودرو ژاپنی مقایسه شده است. نتایج حاکی از آن است که اگرچه مفهوم اصلی مشابه است، اما با توجه به سازگاری محدودیت های محیط، در جزئیات فرایندها تفاوت هایی وجود دارد.

بدون دیدگاه