منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله دستیابی به عملکرد تجاری برتر از طریق استراتژی بازاریابی هوشمند - نشریه الزویر

ترجمه مقاله دستیابی به عملکرد تجاری برتر از طریق استراتژی بازاریابی هوشمند - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت بازاریابی استراتژیک: دستیابی به عملکرد تجاری برتر از طریق استراتژی بازاریابی هوشمند
عنوان انگلیسی
Strategic marketing management: achieving superior business performance through intelligent marketing strategy
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6639
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک، بازاریابی، بازاریابی بین المللی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار
مجله
یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
دانشگاه
دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، ایران
کلمات کلیدی
استراتژی بازاریابی هوشمند(IMS)، دانش نوآورانه(IK)، مزایای رقابتی پایدار(SCA)، ارزش آفرینی، عملکرد تجاری برتر
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2. پیشینه استراتژی بازاریابی هوشمند(IMS)
1.2.مزیت رقابتی
2.2.مزیت رقابتی پایدار و باثبات(SCA)
1.3.فرموله کردن استراتژی بازاریابی هوشمند
2.3.اجرای استراتژی بازاریابی هوشمند
4. پیامد های استراتژی بازاریابی هوشمند
1.4. ارزش آفرینی
2.4.عملکرد کسب و کار
5. جمع بندی و نتیجه گیری: مدل جامع « استراتژی بازاریابی هوشمند (IMS) »
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In the age of drastic changes organizations need sustainable competitive advantage to cope with changes and to succeed. They can create, sustain and use competitive advantage through strategic management. Organizations can formulate strategies that their implementation results in sustainable competitive advantage. Marketing strategies seem to be an important type of these strategies. Traditionally, according to an integrated approach which integrates resource-based view (RBV) and market-based view, organizations could develop marketing strategies based on their internal capabilities and external position. Then they implement these strategies to create competitive advantage through their core competencies include creating value for customers, attracting and satisfying them. Marketing strategies play two important roles to sustain competitive advantage: (1) encourage customers to return (according to market-based view), and (2) create distinctive competencies through making core competencies VRIO (according to RBV). VRIO refers to Valuable, Rare, not Imitable and to be able to Organize.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

در عصر تغییرات شدید، سازمانها نیازمند مزایای رقابتی باثبات برای روبه رو شدن با تغیییرات می باشند تا از این طریق به موفقیت دست پیدا کنند. آنها می توانند به خلق ، حفظ و استفاده و بهره گیری از مزایای رقابتی از طریق مدیریت استراتژیکی اقدام کنند. سازمان ها می توانند استراتژی هایشان را به گونه ای طراحی کنند که که اجرایی شدن آنها یک مزایای رقابتی پایدار را به همراه داشته باشد. استراتزی های بازاریابی به نظر می رسند که نوع مهم و خاصی از استراتژی ها باشند. به طور سنتی، از دیدگاه رویکرد ادغامی و ترکیبی که منابع را بر اساس چشم انداز (RBV) و چشم انداز بازار را ادغام می کند، سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را براساس قابلیت ها و توانمندی های داخلی و نیز همچنین موقعیت و شرایط خارجی خودشان، توسعه دهند.آنگاه آنها این استراتژی ها را به منظور خلق و ایجاد مزایای رقابتی از طریق صلاحیت ها و قابلیت های اصلی خود از قبیل ارزش آفرینی برای مشتریان، مجاب و راضی نگه داشتن مشتریان و همچنین خرسند کردن آنها اجرا می کنند. استراتژی های بازاریابی در واقع دونقش اصلی را در حفظ مزایای رقابتی بازی می کنند: (1) تشویق مشتریان برای خرید مجدد (از دیدگاه بازاریابی براساس چشم انداز)، و (2) خلق و ایجاد صلاحیت ها و شایستگی ها از طریق ایجاد کردن صلاحیت های اصلی VRIO(از دیدگاه RBV). VRIO به ارزشمندی، کمیابی و غیر قابل کپی شدن و نیز قادر بودن به خود سازماندهی اشاره دارد.


بدون دیدگاه