منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله مدیریت دانش استراتژیک در یک محیط دیجیتال - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدیریت دانش استراتژیک در یک محیط دیجیتال - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت دانش استراتژیک در یک محیط دیجیتال: دانش ضمنی و صریح در فب لب
عنوان انگلیسی
Strategic knowledge management in a digital environment: Tacit and explicit knowledge in Fab Labs
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2019
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.352 در سال 2018
شاخص H_index مجله
158 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.684 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10078
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت دانش و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشگاه UNIFACS - Salvador دانشگاه های بین المللی Laureate، برزیل
کلمات کلیدی
خلاقیت، ساخت دیجیتال، فب لب ها، نوآوری، مدیریت دانش، میکر اسپیس ها ( کارگاه های ساخت خلاق)
کلمات کلیدی انگلیسی
Creativity - Digital fabrication - Fab Labs - Innovation - Knowledge management - Makerspaces
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2018.01.061
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. محیط‌های دیجیتال و خلق دانش
3. مدیریت، ایجاد و به اشتراک گذاری دانش
3.1. مدیریت، ایجاد و انتقال دانش در فب لب‌ها
4. روش تحقیق و نتایج
4.1. روش تحقیق
4.2. نتایج
5. نمونه‌هایی از راه حلهای ایجاد شده در فب لب‌ها با استفاده از دانش مشارکتی
6. نتیجه گیری
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Fab Labs are places of learning through the exchange of knowledge among its members. They allow to leverage innovation using technological resources available in the space, stimulating the creativity of its participants and enabling the development of products and solutions based on personal projects from ideation, or the construction supported on knowledge developed by other elements collaboratively, enhancing the result. It'll be described how users learn with others in Fab Labs, which are laboratories of digital fabrication, serving as prototyping platforms of physical objects, with broad educational, social and economic advantages. Its users can leverage their imagination and develop sustainable, social, local, economic innovative solutions to solve real problems, supported by tacit and explicit knowledge transfer. Seven semi structured interviews were performed with the Fab Managers of one Portuguese Lab, one Spanish Lab, one French Lab, one Italian Lab, and three Brazilian Labs. Interesting findings characterized the researched environments.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
فب لب‌ها (Fab Labs) مکان‌هایی هستند که در آنها یادگیری از طریق تبادل دانش در بین اعضای آن صورت می‌گیرد. آن‌ها بواسطه منابع فن آوری موجود استفاده از فن آوری را در آن مکان میسر می‌سازند، خلاقیت شرکت کنندگان را بر می‌انگیزند و امکان توسعه محصولات و راه حلها را بر اساس پروژه‌های شخصی از ایده پردازی یا ساختار پشتیبانی شده بر مبنای دانش توسعه یافته توسط سایر عوامل را به طور جمعی فراهم می‌آورند و نتیجه را بهبود می‌بخشند. توضیح داده خواهد شد که چگونه کاربران در فب لب‌ها که آزمایشگاه‌های ساخت دیجیتال هستند، و به عنوان پلتفرمهای نمونه‌سازی اشیای فیزیکی، با مزایای گسترده آموزشی، اجتماعی و اقتصادی بکار می‌روند، از یکدیگر می‌آموزند. این کاربران می‌توانند از قوه تخیل خود استفاده کرده و راه‌حل‌های پایدار، اجتماعی، محلی، اقتصادی و نوآورانه‌ای را برای حل مشکلات واقعی که توسط انتقال دانش ضمنی و صریح پشتیبانی می‌شوند، توسعه دهند. هفت مصاحبه نیمه ساختارمند با مدیران Fab یک آزمایشگاه پرتغالی، یک آزمایشگاه اسپانیایی، یک آزمایشگاه فرانسوی، یک آزمایشگاه ایتالیایی، و سه آزمایشگاه برزیلی انجام شد. محیط‌های مورد بررسی با یافته‌های جالبی توصیف شدند.

بدون دیدگاه