تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله استاندارد سازی و تطبیق فعالیتهای ترکیب بازاریابی بین‌ المللی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: استاندارد سازی و تطبیق فعالیتهای ترکیب بازاریابی بین‌ المللی: مطالعه موردی
عنوان انگلیسی: Standardization and Adaptation of International Marketing Mix Activities: A Case Study
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 15
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5997 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 763.55Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، بازاریابی بین المللی و مدیریت کسب و کار
مجله: دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
دانشگاه: موسسه فناوری GEBZE، ترکیه
کلمات کلیدی: ترکیب بازاریابی بین‌المللی، تطبیق، استانداردسازی، مطالعه‌ی موردی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. تعریف بازاریابی بین‌المللی

3. ترکیب بازاریابی بین‌المللی

4. طرح تحقیق

4.1 روش و نمونه‌برداری

4.2 گردآوری داده‌ها

4.3 تحلیل داده‌ها

5. نتایج

5.1 تحلیل SWOT صنعت مبل سازی در ترکیه

5.2 جایگاه بخش بازاریابی بین‌المللی

5.3 فرآیند بین‌المللی سازی

5.4.فعالیت‌های ترکیب بازاریابی بین‌المللی

6.تشریح مطالب و نتیجه‌گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Despite increasing importance of international marketing for firms to survive and continue to prosper as well as increase their profitability in a rapidly changing environment, researchers pay more attention to domestic knowledge issues rather than international marketing. However; several factors (i.e. economies of scale, competitive strike, government incentives etc…) lead firms to international markets. In this context, all marketing activities in domestic level are undergoing a transformation to become international. Such that, the concept of marketing mix has become one of the key focus areas in international marketing research, practice and thought. In this study, we examined international marketing mix activities by conducting a descriptive holistic case study. We found three main findings. First, price and place elements of marketing mix are the most adapted elements. Second, while the product concept, colour and packet in product mix are adapted, the label and brand name are standardized. Third, promotion element of marketing mix is the most standardized element.

نمونه متن ترجمه

چکیده

با وجود اهمیت فزاینده‌ی بازاریابی بین‌المللی برای شرکت‌ها جهت بقا و ادامه دادن به پیشرفت و نیز افزایش سوددهی‌شان در محیطی که به سرعت در حال تغییر است، محققین به مسائل دانش داخلی نسبت به بازاریابی بین‌المللی توجه بیشتری دارند. با این حال؛ چند عامل (یعنی صرفه‌جویی‌های مقیاس، اعتصاب رقابتی، تشویق‌های دولت و غیره) شرکت‌ها را به سمت بازارهای بین‌المللی سوق می‌دهند. در این زمینه، کلیه فعالیت‌های بازاریابی در سطح داخلی دستخوش تحولی می‌شوند تا به فعالیت‌هایی بازاریابی بین‌المللی تبدیل گردند. به همین صورت، مفهوم ترکیب بازاریابی به یکی از زمینه‌های تمرکز اصلی در تحقیق بازاریابی بین‌المللی، شیوه و تفکر، تبدیل شده است. در این تحقیق، ما با انجام مطالعه‌ی موردی توصیفی کلی‌نگر به بررسی فعالیت‌های ترکیب بازاریابی بین‌المللی پرداختیم. ما به سه نتیجه اصلی دست یافتیم. اولین نتیجه این بود که اجزای قیمت و مکان در ترکیب بازاریابی بیش از همه‌ی اجزا تطبیق می‌یابند. نتیجه‌ی دومی که به آن دست یافتیم این بود زمانی که ایده اولیه، رنگ و بسته‌بندی محصول در ترکیب محصول تطبیق داده می‌شوند، برچسب و نام برند استانداردسازی می‌شوند. سومین یافته‌ی ما آن بود که جزء تبلیغات در ترکیب بازاریابی استانداردترین جزء است.