ترجمه مقاله هویت اجتماعی و تصمیمات سرمایه گذاری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله هویت اجتماعی و تصمیمات سرمایه گذاری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
هویت اجتماعی و تصمیمات سرمایه گذاری
عنوان انگلیسی
Social identification and investment decisions
صفحات مقاله فارسی
33
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8106
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم اقتصادی و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت مالی، اقتصاد مالی، مدیریت بازرگانی، مهندسی مالی و ریسک و اقتصاد پولی
مجله
مجله رفتار اقتصادی و سازمان - Journal of Economic Behavior & Organization
دانشگاه
دانشکده اقتصاد و تجارت دانشگاه ماتریشات، بخش مالی (LIFE) و مرکز همکاری اروپا، هلند
کلمات کلیدی
سرمایه گذاری مسئولیت اجتماعی (SRI)، هویت اجتماعی، صندوق سرمایه گذاری مشترک، تصور ریسک
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. اطلاعات موجود
3. طراحی پژوهش و سرمایه گذاری‌های مسئولیت اجتماعی
4. نتایج تجربی
4.1. خلاصه آمارها
4.2. بازده مورد انتظار و ریسک درک شده در SRI
4.3. هویت اجتماعی و تخصیص به بانک‌های مسئول از لحاظ اجتماعی
5. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper investigates the role of social identification in investment decisions. Social identity is an aspect of self-image based on in-group preferences and a perception of belonging to a social group. We collected survey data from retail clients of the only two banks in the Netherlands that exclusively offer socially responsible investment products and savings accounts. Our data show that almost half of the clients invest exclusively at these banks, whereas the other half also holds at least one conventional investment account. Clients vary widely in the extent to which they identify themselves with socially responsible investments (SRI). Investors with a strong social identification allocate substantially more of their wealth to these banks, both in terms of euros invested and in terms of percentage of their total portfolio invested. Social identification also mediates the effect of expected returns on SRI. Our results further show that social identification is stronger among highly educated, younger and low-wealth investors.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله به نقش هویت اجتماعی در تصمیمات سرمایه گذاری می‌پردازیم. هویت اجتماعی جنبه‌ای از خویشتن شناسی براساس اولویت‌های گروه و درک تعلق به یک گروه اجتماعی است. ما داده‌های نظر سنجی را از مشتریان خرده فروش تنها دو بانک در هلند که به طور انحصاری مسئول ارائه محصولات سرمایه گذاری اجتماعی و حساب‌های پس انداز هستند، جمع آوری کردیم. اطلاعات ما نشان می‌دهند که تقریباً نیمی از مشتریان منحصراً در این بانک‌ها سرمایه گذاری می‌کنند، در حالی که نیمی دیگر حداقل دارای یک حساب سرمایه گذاری معمولی هستند. مشتریان به طور گسترده‌ای به اندازه‌ای که هویت خود را با مسئولیت اجتماعی سرمایه گذاری (SRI) تعیین می‌کنند، متفاوت هستند. سرمایه گذاران با هویت اجتماعی قوی به طور قابل ملاحظه‌ای بیشتر ثروت خود را، هم از نظر یورو سرمایه گذاری شده و هم از نظر درصد کل موجودی اوراق بهادار سرمایه گذاری شده، به این بانک‌ها اختصاص می‌دهند. هویت اجتماعی نیز واسطه اثر بازده مورد انتظار بر SRI است. نتایج ما نشان می‌دهند که هویت اجتماعی در میان سرمایه گذاران با تحصیلات بیشتر، جوان‌تر و کم ثروت تر، قوی‌تر است.

بدون دیدگاه