تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله SCC پرکننده مکانی آب بندی شده – نشریه الزویر

عنوان فارسی: SCC پرکننده مکانی آب بندی شده: یک SCC خاص که در راه آهن های سریع السیر در چین استفاده می شود
عنوان انگلیسی: Sealed-space-filling SCC: A special SCC applied in high-speed rail of China
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 24
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8701 رفرنس : دارد ✓
محتوای فایل : zip حجم فایل : 4.74Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی عمران
گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی راه و ترابری، سازه و برنامه ریزی حمل و نقل
مجله: ساخت و ساز و مصالح ساختمانی - Construction and Building Materials
دانشگاه: دانشکده مهندسی عمران، آزمایشگاه مهندسی ملی راه آهن سریع السیر، دانشگاه مرکزی جنوبی، چین
کلمات کلیدی: راه آهن سریع السیر، مخلوط متناسب، بتن خود متراکم پرکننده مکانی آب بندی شده، كارايي
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

ویژگی مورد نیاز از SSFSCC

خواص بتن در حالت سخت شده

کارایی بتن در حالت تازه

توانایی پر کنندگی بتن

توانایی عبور بتن

پایداری

نسبت اختلاط SSFSCC

پارامترهای کلیدی در نسبت های مخلوط

روش های طرح اختلاط SSFSCC

مرحله 1: مواد اولیه را انتخاب کنید و مقدار حجم سنگدانه ها را محاسبه نمایید.

مرحله 2: مقدار حجم خمیر را محاسبه کنید.

مرحله 3: نسبت آب به بیندر(MB / MW) را تعیین کنید.

گام 4: مقدار پودر و آب را تعیین کنید.

مرحله 5: دوز فوق روان کننده و عامل افزایش گرانروی را تعیین کنید.

مرحله 6: آزمایش دسته ای

نمونه مخلوط SSFSCC

فن آوری ساخت SSFSCC

5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Sealed-space-filling self-compacting concrete (SSFSCC) is used in China Rail Track System (CRTS) III ballastless slab track of high-speed rail, which has been originally developed in China recently. In this track system, SSFSCC needs to be grouted into a flat, narrow, and sealed space (90 mm 2500 mm 5600 mm) which is enclosed by above prefabricated slab and bottom base plate. Good bonding between SSFSCC filling layer and above prefabricated slab has to be secured since these two layers are required to work as a composite plate. SSFSCC presents some special characteristics in comparison with normal SCC. This paper elaborated the property requirements of SSFSCC and the structural characteristics of SSFSCC layer of CRTS III ballastless slab track of high-speed rail. The compositions and mix proportioning of SSFSCC as well as construction technology were briefly introduced. The challenges of the application of this special SCC were also addressed.

نمونه متن ترجمه

چکیده

اخیرا در کشور چین از بتن خود متراکم پرکننده مکانی آب بندی شده (SSFSCC) در در مسیر دال بالاست III سیستم راه آهن های سریع السیر (CRTS)استفاده می شود. در سیستم این مسیر ، SSFSCC باید به یک مکان مسطح، باریک و فضای آب بندی شده (90 میلی متر در 2500 میلی متر در 5600 میلی متر) که توسط دال پیش ساخته فوقانی و تحتانی بیس پلیت ایجاد شده است، تزریق گردد. بین لایه SSFSCC پرکننده و دال پیش ساخته فوقانی می باید اتصال مناسب و خوبی برقرار شود زیرا این دو لایه به صورت یک صفحه کامپوزیتی عمل می کنند. SSFSCC دارای ویژگی های خاصی در مقایسه با بتن خود متراکم معمولی است. در این مقاله به ویژگی های مورد نیاز SSFSCC و ویژگی های ساختاری لایه SSFSCC از دال بالاست مسیر راه آهن سریع السیر CRTS III پرداخته شده است.در اینجا ترکیب و طرح اختلاط SSFSCC و همچنین فن آوری ساخت و ساز به اختصار معرفی شده است و درنهایت چالش های استفاده از این SCC ویژه نیز بررسی شده است.