منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله مدل اعتباری خرید دولت الکترونیکی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدل اعتباری خرید دولت الکترونیکی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدل اعتباری خرید دولت الکترونیکی
عنوان انگلیسی
A reputation based electronic government procurement model
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه
اسکوپوس
کد محصول
F1189
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
تجارت الکترونیک و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
فصلنامه اطلاعات دولت - Government Information Quarterly
دانشگاه
مرکز تحقیقات جوامع هوشمند، کانادا
کلمات کلیدی
معامله، خرید دولتی، دولت الکترونیک، اعتبار، مزایده ترکیبی
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.giq.2016.01.001
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده مقاله
1- مقدمه
2- بازنگری دست نوشته علمی : شهرت و خرید دولتی :
3- مدل شهرت یا اعتبار
1-3 شهرت و اعتبار مستقیم
2-3 شهرت و اعتبار مستقیم
3-3 اختلاف عقاید و باورها
4- تحقیق آزمایشی
1-4 پروسه خرید حمل و نقل
2-4 آزمایش مسئله
3-4 اثر بررسی اعتبار تولید کننده بر پیامدهای خرید
4-4 اثر افزودن دانش بر پیامدهای خرید
5-4 اثر رفتار خطر G ها بر پیامد خطر
5- استدلال و نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Each year, governments spend billions in procurement. In this context, they generally select their suppliers based on the minimum price. However, other criteria than price may be considered to help governments minimize the procurement costs. This paper proposes a formal reputation model that is intended to determine the winners of a public procurement process. The proposed model combines three elements: (1) the direct reputation of the supplier, (2) the indirect reputation of the supplier, and (3) the difference in beliefs between the government and the supplier. The proposed model compares situations where reputation is integrated along price for selecting suppliers and where it is not. Results show that the proposed reputation model may lead to lower costs for governments.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

دولتها هر ساله بیلیون ها دلار صرف فعالیت های خرید خود می کنند . در این متن ، آنها معمولاٌ تولید کننده های خود را مبتنی بر حداقل قیمت انتخاب میکنند. البته ، ملاک های دیگری غیر از قیمت به دولتها در کمینه سازی هزینه ها خرید کمک می کنند.این مقاله مدل رسمی و صوری اعتبار را ارایه می دهد که هدف آن تعیین برنده های پروسه های خرید دولتی است . مدل پیشنهادی سه عامل زیر را در یکدیگر ادغام و ترکیب می کند: ( 1) اعتبار و خوشنامی مستقیم تولید کننده ، ( 2) اعتبار غیر مستقیم تولید کننده و (3) اختلاف عقاید و باورها بین دولت و تولید کننده . این مدل موقعیت های را مقایسه می کند که در آنها اعتبار جهت انتخاب تولید کننده ها در قیمت یکپارچه می شود. نتایج تحقیق نشان می دهد که مدل پیشنهادی اعتبار منجر به هزینه های کمتر دولتی می شود.


بدون دیدگاه