تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله بازاریابی ارتباطی در مد سبز – نشریه اشپرینگر

عنوان فارسی: بازاریابی ارتباطی در مد سبز – مطالعه موردی hessnatur
عنوان انگلیسی: Relationship Marketing in Green Fashion—A Case Study of hessnatur
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 27 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 32
سال انتشار : 2016 نشریه : اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 212 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 0.96Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، استراتژی های توسعه صنعتی و مدیریت بازرگانی
مجله: مد سبز - Green Fashion
دانشگاه: دانشگاه مونستر، آلمان
کلمات کلیدی: ارتباط، مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)، مد سبز، بازاریابی ارتباطی، شرکت‌های کوچک و متوسط (SME)
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

چارچوب مفهومی در بازاریابی ارتباطی

نظریه سهامداران

بازاریابی ارتباطی و SMEها

بازبینی ادبیات

مطالعه موردی – hessnatur

بلاگ آنلاین

انجمن مشتریان

موسسه پایداری کاربردی

بحث تحلیلی

بلاگ آنلاین

انجمن مشتریان

انجمن مشتریان

بحث و خلاصه

نتیجه‌گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Contemporary marketing strategies offer an understanding of the importance of developing relationships with customers to promote sustainable development. This chapter explores how a relatively small German fashion retailer, ‘hessnatur,’ creates a relationship platform in their promotion of green fashion through dialogue with consumers. The main communicational platforms in their promotion of green fashion are digital, but importance is also given to engaging employees in personal communication with consumers.

نمونه متن ترجمه

چکیده

راهبردهای بازاریابی معاصر، درک اهمیت توسعه روابط با مشتریان به منظور ارتقای توسعه پایدار را نشان می‌دهند. این فصل نشان می‌دهد که چگونه یک خرده‌فروش نسبتا کوچک مد در آلمان به نام hessnatur چگونه از طریق گفتگو با مصرف‌کنندگان، یک پلتفرم ارتباطی برای ارتقای مد سبز خود ایجاد می‌کند. پلتفرم‌های اصلی ارتباطی در تبلیغات مد سبز آنها به صورت دیجیتال هستند ولی اهمیت آن در استفاده از کارکنان برای ارتباط شخصی با مصرف‌کنندگان مشخص می‌شود.