ترجمه مقاله بهبود مستمر برای ساخت و ساز مسکن عمومی در هنگ کنگ - نشریه تیلور و فرانسیس

ترجمه مقاله بهبود مستمر برای ساخت و ساز مسکن عمومی در هنگ کنگ - نشریه تیلور و فرانسیس
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تلاش برای بهبود مستمر برای ساخت و ساز مسکن عمومی در هنگ کنگ
عنوان انگلیسی
Quest for continuous quality improvement for public housing construction in Hong Kong
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2000
نشریه
تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6150
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت ساخت و سازه
مجله
مدیریت ساخت و ساز و اقتصاد
دانشگاه
بخش ساختمان و ساخت و ساز، دانشگاه هنگ کنگ
کلمات کلیدی
ساخت و ساز مسکن عمومی، مدیریت کیفیت، ISO 9000، ارزیابی کیفیت
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
1- مقدمه
2- مدیریت کیفیت در ساخت و ساز منازل عمومی
3- PASS
4- تحلیل PASS
5- امتیازات خروجی PASS ماهیانه
6- مقایسه میان پیمانکاران
7- مروری بر روش اطمینان از کیفیت (QA) ایزو 9000
8. نتایج و تحلیل
8-1 - فرهنگ
8-2- روش QA
8-3- بازار
8-4- پروژه
8-5- مدیریت
ساختار
9- توصیه هایی جهت دست یابی به بهبود مستمر کیفیت
10- نتیجه گیری
پیوست
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
With mandatory implementation of the ISO 9000 quality system by the Housing Authority in Hong Kong, most construction Ž rms there now claim to have initiated quality systems in their processes as deŽ ned in their quality manuals. In addition, an objective quality measuring yardstick, the Performance Assessment Scoring Scheme (PASS), has been administered by the Housing Authority of Hong Kong to monitor the performance quality of contractors. These two measures, coupled with the two other contractual requirements stipulating the use of mechanized formwork and precast facade units, are directed towards achievement of a desired quality standard. However, the PASS analysis has revealed that the general level of quality has not improved signiŽ cantly and the expected continuous improvement in construction quality has not been realized over a speciŽ c time period. Quality appears far better on paper than does the actual work on site. This suggests that quality management in the construction setting is far more difŽ cult to achieve than it is in other industries. This paper explores possible reasons for failure in the quest for quality in public housing construction, and proposes changes needed before the vision of continuous quality improvement can be realized.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
با اجرای اجباریِ  سیستم کیفیت ISO 9000 توسط وزارت مسکنِ هنگ کنگ، اغلب شرکت‌های ساخت و ساز در حال حاضر ادعا می‌کنند که سیستم کیفیت را در فرآیندهای خود به صورت تعریف شده در راهنمای کیفیت آغاز کرده‌اند. بعلاوه، یک معیار اندازه گیری کیفیت هدف که به نوعی روش امتیازدهی ارزیابی عملکرد (PASS) می‌باشد، توسط وزارت مسکن هنگ کنگ جهت نظارت بر کیفیت عملکرد پیمانکاران اجرا شده است. این دو معیار همراه با دو الزام دیگر قراردادها که نیاز قالب مکانیزه و واحدهای نمای خارجی پیش ساخته را تصریح می‌کند، به سمت دست آوردهای یک استاندارد کیفیت مطلوب رهنمون می‌سازد. با این حال، تحلیل PASS نشان می‌دهد که سطح کلی کیفیت به طور قابل توجهی بهبود نیافته و بهبود مستمر مورد انتظار در کیفیت ساخت و ساز در یک دوره زمانی مشخص حاصل نشده است. همواره کیفیت در مقالات بسیار بهتر از آنچه در عمل در سایتهای کاری رخ می‌دهد، نشان داده می‌شود. این نکته پیشنهاد می‌کند که مدیریت کیفیت در تنظیمات ساختار بسیار مشکل‌تر از دست یابی به آن در دیگر صنایع است. این مقاله دلالیل مشخصی را برای خطا در تلاش برای کیفیت در ساخت و ساز مسکن عمومی به کار گرفته و تغییرات مورد نیاز پیش از آنکه بهبود مستمرکیفیت بتواند حاصل شود را پیشنهاد می‌دهد.

بدون دیدگاه