ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Liquefied natural gas (LNG) is used as fuel in various kinds of vessels, e.g., passenger ship, ferry, cargo vessel and platform supply vessel (PSV). It is an eco-friendly bunker fuel with many advantages, like decreasing the emissions of SOX and particulate materials (PM) and meeting the international maritime organization (IMO) MARPOL Annex VI requirements on NOX emissions, and economic benefits compared to heavy fuel oil (HFO). However, the leakage of LNG-fuel is a threat for the safety of LNG-fueled vessels, due to its inflammable and explosive characteristics. This paper illustrates a framework for the quantitative risk assessment of LNG-fueled vessels with respect to potential leakage. For illustration purposes, reference is made to a typical LNG-fueled ship, as a representative case. Event tree analysis (ETA) and computational fluid dynamics (CFD) simulation are integrated for the investigation of the hazard, the analysis of the consequences, and the quantification the risk of the LNG leakage. The results of the study are used to provide risk control options (RCOs), in terms of optimal risk mitigation for LNG-fueled vessels.
گاز طبیعی مایع به عنوان سوخت در انواع کشتی ها از باری گرفته تا مسافربری و پی.اس.وی به کار می رود. آن نوع سوخت متناسب با محیط زیست بوده که دارای مزایایی زیادی می باشد که از جمله آنها کاهش خروجی های SO و مواد ویژه و دارا بودن شرایط ضمیمه شش مارپل سازمان دریانوردی بین المللی درباره خروجی های NOXو مزایای اقتصادی در مقایسه با نفت به عنوان سوخت سنگین می باشد. به هر حال نشست سوخت گاز طبیعی مایع تهدیدی برای ایمنی کشتی های دارای سوخت گاز طبیعی مایع محسوب می شود که به خاطر ویژگی های قابل اشتعال و افنجاری می باشد. این مقاله چارچوبی برای ارزیابی کمّی ریسک کشتی های دارای سوخت گاز طبیعی مایع با توجه به نشست بالقوه شرح می دهد. مرجعی به کشتی نوعی با سوخت گاز طبیعی مایع به عنوان نمونه نماینده جهت توضیح داده می شود. تحلیل درخت رویداد و شبیه سازی دینامیک سیالات محاسباتی جهت بررسی خطر، تحلیل پیامدها و کمّی سازی ریسک نشست سوخت گاز طبیعی مایع یکپارچه و ادغام می شوند.نتایج مطالعه به عنوان فراهم سازی گزینه های کنترل ریسک از لحاط کاهش بهینه ریسک در کشتی های دارای سوخت گاز طبیعی مایع به کار می رود.