ترجمه مقاله مشاوره گروهی آموزش روانی برای پیشرفت تحصیلی دانشجویان فارغ التحصیلی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مشاوره گروهی آموزش روانی برای پیشرفت تحصیلی دانشجویان فارغ التحصیلی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مشاوره گروهی آموزش روانی برای پیشرفت تحصیلی دانشجویان فارغ التحصیلی در ایالت نا آرام جنوبی تایلند
عنوان انگلیسی
Psychoeducational Group Counseling For Academic Achievement Of Undergraduate Students In Thailand In The Southern Unrest Province
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6246
رشته های مرتبط با این مقاله
روانشناسی و علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی عمومی و روانشناسی تربیتی - مشاوره - مشاوره تحصیلی
مجله
سومین کنفرانس جهانی روانشناسی، مشاوره و راهنمایی
دانشگاه
دانشگاه Songkla، تایلند
کلمات کلیدی
مشاوره گروهی آموزشی روان، پیشرفت تحصیلی دانشجویان فارغ التحصیل تایلند، ایالت ناآرام جنوبی
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
متغیرهای مربوط به پیشرفت یا موفقیت
راهبردهای کنار آمدن
استرس یا تنش
خود باوری
مشاوره گروهی : روان شناسی آموزشی
2. درمان
3. روش ها
3.1 نمونه
ارزیابی
4 – نتایج
5 – بحث و بررسی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study aims to study the effect of psychoeducational group counseling on academic achievement of undergraduate students who enroll in the university situated in the southern unrest area, Prince of Songkla University, Pattani campus. The sampling were 22 sophomores (Thai-Buddhists = 2 ; Thai-Muslims= 20) chosen from the perceived unsatisfactory GPA. The research instruments were 1) Psychoeducational group counseling 2) Scales which measured stress, coping strategies, and self esteem. The findings revealed that GPA, stress, coping strategies, and self esteem in the experimental group were significantly different after the intervention; but the significant differences were not found in the control group.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف بررسی این است که به مشاوره گروهی آموزش روانی بر روی موفقیت دانشجویان فارغ التحصیل که در دانشگاه هایی که در ایالت Unrest جنوبی دانشگاه Songkla کالج پاتانی وارد شده اند را مورد بحث و بررسی قرار دهد. این نمونه شامل 22 دانشجوی سال دوم ( بودایی های تایلندی = 2 نفر ، مسلمان تایلندی = 20 نفر ) بود که از GPA غیر مطلوب ادراک شده ، بدست آمده بود. ابزارهای بررسی ، شامل موارد زیر بود:
1-مشاوره گروهی آموزش روانی
2-مقیاس هایی که به ارزیابی تنش و راهبردهای غلبه برآن و خودباوری می پرداخت . یافته های بررسی نشان داد که GPA ، استرس یا تنش و راهبردهای غلبه بر آن و خودباوری در گروه آزمایش ، پس از مداخله ، به طور قابل توجهی متفاوت بود اما در گروه کنترل ، تفاوت قابل توجهی را مشاهده نکردیم.

بدون دیدگاه