ترجمه مقاله روش قیمت گذاری بهینه بر مبنای تقسیم بندی بازار برای محصولات خدماتی با سامانه های رزرو اینترنتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله روش قیمت گذاری بهینه بر مبنای تقسیم بندی بازار برای محصولات خدماتی با سامانه های رزرو اینترنتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
روش قیمت گذاری بهینه برمبنای تقسیم بندی بازار برای محصولات خدماتی با بهره گیری از سامانه های رزرو اینترنتی: کاربردی برای هتل ها
عنوان انگلیسی
Optimal pricing strategy based on market segmentation for service products using online reservation systems: An application to hotel rooms
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
244
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
تجارت الکترونیکی مدیریت مالی
مجله
مجله بین المللی مدیریت مهمانداری - International Journal of Hospitality Management
دانشگاه
دانشکده مدیریت، دانشگاه علم و صنعت چین
کلمات کلیدی
قیمت گذاری، محصولات خدمات، تقسیم بندی بازار، سیستم های رزرو آنلاین، مدیریت اتاق هتل
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مروری بر مطالعات گذشته
2-1- روش قیمت گذاری پویا
2-2- تجارت الکترونیکی سازمان به مشتری (B2C) و تقسیم بندی بازار
3- شرح مدل
4- روش حل
4-1- حالت خطی
4-2-حالت غیرخطی
5- بررسی های حالت غیرخطی
5-1- مدل پایه
5-2- تصمیمات بهینه در فصول با تقاضای متفاوت
6- نتیجه گیری، محدودیت ها و تحقیقات آتی
6-1- یافته ها و بینش های مدیریتی
6-2. محدودیت ها و مسیرهای تحقیقاتی آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

As an effective policy which brings the service providers high occupancy rate and generates more profit than fixed pricing,the dynamic pricing strategy is extensively used in the online distribution channel. This paper studies the optimal dynamic pricing strategy based on market segmentation for service products in the online distribution channel taking hotel rooms as an example. Firstly, the pricing model is built to maximize the hotel profit through a dynamic process. Then the solution methodologies based on Chebyshev’s Sum Inequality and dynamic programming are provided for the linear demand case and non-linear demand case, respectively. The optimal number of segments and optimal boundaries can be obtained. The results suggest that an appropriate policy of market segmentation in using of online reservation systems is benefit for the service suppliers as well as the consumers. Finally, an illustration based on a 300-room hotel is provided for the more realistic non-linear case

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
همان طور که یک سیاست موثر برای خدمت گزاران، نرخ تصرف بالایی به همراه می آورد و سود بیشتری نسبت به قیمت گذاری ثابت بوجود می آورد، روش قیمت گذاری پویا بطور گسترده در رده توزیع اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد. این مقاله روش قیمت گذاری بهینه پویا را براساس تقسیم بندی بازار برای محصولات خدماتی در رده توزیع اینترنتی، با در نظرگرفتن اتاق های هتل به عنوان یک نمونه مورد مطالعه قرار می دهد. در ابتدا، مدل قیمت گذاری برای به حداکثر رساندن سود هتل از طریق یک فرآیند پویا ساخته خواهد شد. سپس، روش های حل براساس نامساوی جمع چبیشف و برنامه نویسی پویا برای حالت تقاضای خطی و تقاضای غیرخطی ارائه خواهد شد. نتایج به این اشاره دارند که یک سیاست مناسب در تقسیم بندی بازار با استفاده از سامانه های رزرو اینترنتی، سودی برای تولیدکنندگان و نیز مصرف کنندگان خواهد بود. در نهایت یک مثال براساس یک هتل 300 اتاقه برای حالت واقع بینانه تر غیرخطی ارائه خواهد شد.

بدون دیدگاه