ترجمه مقاله آیا ارزش ادراک شده بیشتر از ارزش پول در خدمات تجاری حرفه ای است؟ - نشریه الزویر

ترجمه مقاله آیا ارزش ادراک شده بیشتر از ارزش پول در خدمات تجاری حرفه ای است؟ - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آیا ارزش ادراک شده بیشتر از ارزش پول در خدمات تجاری حرفه ای است؟
عنوان انگلیسی
Is perceived value more than value for money in professional business services?
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.511 در سال 2019
شاخص H_index مجله
114 در سال 2020
شاخص SJR مجله
2.375 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
10310
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، بازاریابی
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
دانشکده اقتصاد و تجارت، دانشگاه سارایوو، بوسنی و هرزگوین
کلمات کلیدی
ارزش ادراک شده، ارزش کاربردی، ارزش عاطفی، ارزش اجتماعی، خدمات کسب و کار حرفه ای
کلمات کلیدی انگلیسی
Perceived value - Functional value - Emotional value - Social value - Professional business services
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2017.05.005
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. چارچوب مفهومی
2.1 . ارزش ادراک شده و صورتهای آن
2.2. نتایج ارزش ادراک شده
3. روش شناسی
4. نتایج
5. بحث و مفاهیم
5.1. مفاهیم نظری
5.2. مفاهیم مدیریتی
5.3 . محدودیتهای مطالعه
6. نتیجه گیریها و نتایج تحقیق
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

It is well documented in the literature that customer perceived value plays an important role in understanding behavioral outcomes of business customers. However, most business-to-business research has focused on the functional dimension of perceived value, while consumer research has already advanced to a multidimensional value conceptualization. This study expands the concept of perceived value in the professional business services context to functional, emotional, and social perceived value. Based on signaling theory, we conceptualize and empirically support links between the three dimensions of perceived value and its antecedents (perceived corporate reputation, perceived corporate credibility, and perceived relationship quality) and outcomes (satisfaction and loyalty). The results of a survey involving 228 business clients reveal differences in links between value antecedents and the three perceived value dimensions: while perceived corporate credibility and relationship quality impact all dimensions, perceived corporate reputation impacts only perceived emotional value. Results of our study help in understanding how satisfaction and loyalty are viewed as perceived value outcomes; apart from functional value, emotional and social values play a significant role in the satisfaction and loyalty of professional business services clients.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در مقالات بخوبی نشان داده شده است که ارزش ادراک شدۀ مشتری نقش مهمی در شناخت پیامدهای رفتاری مشتریان کسب و کار دارد. به هر حال، بیشتر پژوهشهای بنگاه با بنگاه بر بعد کاربردی ارزش ادراک شده تمرکز کرده اند، درحالیکه پژوهش در مورد مشتریان پیش از این تا ادراک ارزش چند بعدی پیش رفته است. این مطالعه مفهوم ارزش ادراک شده را در زمینه خدمات کسب و کار حرفه ای به ارزش ادراک شدۀ اجتماعی، عاطفی و کاربردی گسترش می دهد. بر اساس نظریه اطلاع رسانی، ما ارتباط بین سه بعد از ارزش ادراکی و صورتهای آن ( شهرت ادراک شدۀ شرکت ، اعتبار ادراک شدۀ شرکت، و کیفیت ادراک شده از روابط) و نتایج ( رضایت و وفاداری) را درک می کنیم و بطور تجربی آنها را مورد حمایت قرار می دهیم. نتایج نظرسنجی شامل 228 مشتری کسب و کار ، تفاوتهایی را در پیوند بین صورت ارزشها و سه بعد از ارزش ادراک شده آشکار می سازد: درحالیکه اعتبار ادراک شدۀ شرکت و کیفیت رابطه بر همه ابعاد تاثیر می گذارد، شهرت ادراک شدۀ شرکت تنها بر ارزش ادراک شدۀ عاطفی تاثیر می گذارد. نتایج این مطالعه به شناخت ما از وفاداری و رضایت در رابطه با نتایج ارزش ادراک شده کمک می کنند؛ جدا از ارزش کاربردی ، ارزش عاطفی و اجتماعی نقش مهم و قابل توجهی در رضایت و وفاداری مشتریان خدمات کسب و کار حرفه ای ایفا می کنند.

بدون دیدگاه