ترجمه مقاله طبقه ‌بندی ترک روسازی براساس فاکتورگیری تانسور - نشریه الزویر

ترجمه مقاله طبقه ‌بندی ترک روسازی براساس فاکتورگیری تانسور - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
طبقه ‌بندی ترک روسازی براساس فاکتورگیری تانسور
عنوان انگلیسی
Pavement crack classification based on tensor factorization
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5981
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی راه و ترابری، مدیریت ساخت و عمران محیط زیست
مجله
مصالح ساختمانی و ساخت و ساز
دانشگاه
گروه عمران و مهندسی محیط زیست، دانشگاه دلاور، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
جاده‌ها و بزرگراه‌ها، نگهداری و بازرسی، مدیریت
فهرست مطالب
نکات مهم
چکیده
1.مقدمه
2.تحقیقات قبلی مربوط به طبقه‌بندی ترک روسازی
3.مفاهیم پایه در تحلیل تانسور
فهرست علائم
3-1. ماتریسی و برداری کردن تانسورها
3-2. عملیات اصلی در تانسورها
3-2-1 جمع تانسورها
3-2-2 ضرب تانسورها
3-2-3. ضرب مود N
3-2-4. ضرب داخلی
3-3. تجزیه تانسور
3-3-1. تجزیه مقدار منفرد مرتبه بالا (HOSVD)
4.طبقه‌بندی ترک با استفاده از تانسورها
5.داده‌ها و نتایج
6.داده‌ها و نتایج
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper presents tensor factorization as a means of classifying cracks in pavements. Several crack classification algorithms exist and they are mostly based on other machine learning methods. These may come with their own problems which may be classification errors and long processing times. Tensors are multidimensional arrays. The nature of tensors enables the analysis of the images to be carried out in a 3D space which ensures a more robust and accurate analysis tool. The levels of accuracy obtained after using the algorithm implies that crack classification based on tensor factorization is one that can be successfully employed by state agencies nationwide and around the world which use digital image processing systems as part of their pavement management programs

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله، روش فاکتورگیری تانسور را که یکی از روش‌های طبقه‌بندی ترک در روسازی‌هاست، ارائه می‌دهد. چند الگوریتم طبقه‌بندی ترک وجود دارد و اغلب آنها بر پایه سایر روش‌های آموزشی ماشینی هستند. این روش‌ها ممکن است با مشکلات خاص خود همراه باشند که این مشکلات می‌توانند خطاهای طبقه‌بندی و زمان‌های طولانی پردازش باشند. تانسورها آرایه‌های چندبعدی هستند. خاصیت تانسورها طوری است که امکان تحلیل تصاویر را در یک فضای سه‌بعدی که ابزار تحلیلی قدرتمندتر و دقیق‌تر را تأمین می‌کند، فراهم می‌سازد. میزان دقتی که پس از استفاده از الگوریتم حاصل شد، دلالت بر این دارد که طبقه‌بندی ترک براساس روش فاکتورگیری تانسور، نوعی طبقه‌بندی است که می‌توان بطور موفقیت‌آمیز آن را بوسیله آژانس‌های ایالتی در سطح ملی و جهانی انجام داد که این آژانس‌ها از سیستم‌های پردازش به عنوان بخشی از برنامه‌های مدیریت روسازی خود بهره می‌گیرند.

بدون دیدگاه