دانلود رایگان سوالات انباردار فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان سوالات حسابدار بهای تمام شده فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۴۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان سوالات نقاش آبرنگ فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۳۳,۰۰۰ تومان
فرضیه سازی و متدولوژی
مدل – ServQual- کیفیت خدمات اصلی با طیفی از موقعیت های متنوع خدمات متناسب است و بعدها برای لجستیک و تکمیل خدمات منطبق شد، درحالیکه به سمت LSQ تغییر مسیر داد. وجه مشترکی که در طول رشد مدل LSQ مشخص شده تنوع در پیشنهادات خدمات لجستیک است، همانطور که تحقیق نشان داده طیفی از گزینه های خرید را می توان به قصد خرید مصرف کننده ی الکترونیکی ربط داد. پیشنهاد چندین گزینه ی ارائه ی خدمات خود یک پارامتر خدمات تحویل است که می خواهد با گروه های متفاوت مصرف کننده ها همگام شود، لذا نیازهای مختلف برآورده می شوند و به راحتی و کنترل مورد نظر، که هم راستا با ارزیابی تفاوت های احتمالی بین مردم شهری و روستایی می باشد، تبدیل می شود.
فرضیه 1: تنوع گزینه های خدمات تحویل با قصد استفاده ی مجدد از خدمات رابطه ی مثبت دارد.
ارزیابی نقش تجربه ی تحویل سفارش در بستر خرده فروشی الکترونیکی نشان دهنده ی تأثیر واسطه ی اولین تحویل روی رابطه ی بین تجربه ی خرده فروشی مصرف کننده الکترونیکی و رضایت مصرف کننده بود.
- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.