منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله مقایسه رضایت و حفظ مصرف کننده الکترونیکی شهری با روستایی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مقایسه رضایت و حفظ مصرف کننده الکترونیکی شهری با روستایی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۷۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آیا تمایز ارائه خدمات تحویل مهم است؟ مقایسه رضایت و حفظ مصرف کننده الکترونیکی شهری با روستایی
عنوان انگلیسی
Does delivery service differentiation matter? Comparing rural to urban e-consumer satisfaction and retention
صفحات مقاله فارسی
28
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.382 در سال 2020
شاخص H_index مجله
195 در سال 2021
شاخص SJR مجله
2.049 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
12536
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مهندسی صنایع - تجارت الکترونیک - مدیریت بازرگانی - مدیریت فناوری اطلاعات - لجستیک و زنجیره تامین
مجله
Journal of Business Research
کلمات کلیدی
مصرف کننده الکترونیکی - خدمات تحویل - لجستیک روستایی - لجستیک شهری
کلمات کلیدی انگلیسی
E-consumer - Delivery Service - Rural Logistics - Urban Logistics
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.12.079
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- پیشینه نظری
3- پیش مطالعه
4- فرضیه سازی
5- متدولوژی
6- نتایج
7- گفتمان و پیامدها
8- نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در زمینه ی رشد مداوم تجارت الکترونیک و افزایش تعداد مصرف کننده الکترونیکی در سرتاسر جهان، خرده فروشان الکترونیکی و ارائه دهندگان خدمات لجستیک باید پیشنهادات خود را در راستای اصلاح نحوه ی عملکرد خود و تحقق نیازهای مصرف کننده الکترونیکی متمایز و متناسب کنند. این مطالعه به ارزیابی این مسئله می پردازد که چطور نوع منطقه ی مسکونی مصرف کننده الکترونیکی رضایت آن ها از خدمات تحویل و قصد استفاده ی مجدد حول توانایی مصرف کننده الکترونیکی برای انتخاب بین انواع گزینه ی تحویل را تحت تأثیر قرار می دهد. هدف از انجام این مطالعه کشف و مقایسه ی مصرف کننده الکترونیکی روستایی و شهری و رسیدن به این نتیجه بود که آیا متناسب سازی خدمات را می توان بدون از دست دادن رضایتمندی انجام داد یا خیر. نتایج نشان دادند که برای مصرف کننده الکترونیکی از نواحی مسکونی روستایی، وجود گزینه های مختلف تحویل به رضایت بیشتر از خدمات تحویل و قصد استفاده ی مجدد منجر نشد، درحالیکه در مورد ساکنین نواحی شهری، تنوع خدمات با رضایت بیشتر مرتبط بود.
2- پیشینه ی نظری
با رشد و تغییر بازار، خدمات جدید یک موقعیت خرده فروشی به منبعی از مزایا و برتری رقابتی تبدیل شده اند (گرانروس، 2008؛ جاوید و وو، 2020) و تجربه ی تحویل به عنوان یک روش تعامل حیاتی در تجربه ی مصرف کنندگان از خرده فروشی الکترونیکی پذیرفته شده است (واکولنکو و همکاران، 2019). تحقیقات نشان می دهد که نه تنها پیشگامان بازار مثل آمازون بلکه خرده فروشان کوچک و متوسط نیز می دانند که تا چه اندازه به خدمات مرتبط با خریدهای آنلاین وابسته هستند (سورکن، 2019). در این الگوی جدید خرده فروشی، رضایت کلی از یک تجربه ی خرده فروشی آنلاین مستقیما تحت تأثیر تجربه ی تحویل (واکولنکو و همکاران، 2019) و خدمات پس از تحویل (چانگ و وانگ، 2012) قرار می گیرد.
داشتن اطلاعات کافی از واکنش های رفتاری و احساسی مصرف کننده در موقعیت های خرده فروشی الکترونیکی و خرده فروشی جامع بینش و اطلاعات کامل و فاخری در مورد ایجاد استراتژی های قابل اجرا در بازار را در اختیار خرده فروشان و ارائه دهندگان خدمات مربوطه قرار می دهد (سلین آتالای و همکاران، 2017؛ سان و همکاران، 2020؛ شو، 2020). درحالیکه تحقیقات قبلی روی مصرف کننده الکترونیکی ابعاد متعددی از روانشناسی و رفتار مصرف کننده را پوشش داده است، تعمیم پذیری معمولا تعیین شده و تاحدودی به موقعیت های شهری محدود می شود. کانون توجه اکثر مطالعات معمولا محیط های شهری هستند (به صورت پیش فرض یا هدفمند)، درحالیکه بعضی از مطالعات یک حیطه ی گسترده و فراگیر را اتخاذ می کنند ضمن اینکه محیط های شهری، برون شهری و روستایی را به عنوان یک گروه آماری پوشش می دهند. ضمنا، رشد جهانی جمعیت، توسعه ی اقتصاد، و افزایش دسترسی به اینترنت به این معناست که بازارهای جدید و مصرف کنندگان به خرده فروشی الکترونیکی دسترسی پیدا می کنند، ضمن اینکه بازارهای روستایی و درحال توسعه را به سریع ترین بخش های درحال رشد مصرف کننده الکترونیکی تبدیل می کنند (لیو و آی، 2018؛ لیو و همکاران، 2020). این روند فقدان آگاهی نسبت به نیازها و رفتار مصرف کننده را زمانی نمایان می کند که به واسطه ی نوع منطقه ی مسکونی، به ویژه محیط های غیرشهری، تقسیم بندی شده اند.

بدون دیدگاه