تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود خلاصه مقاله مقایسه رضایت و حفظ مصرف کننده الکترونیکی شهری با روستایی (ترجمه خلاصه)

عنوان فارسی: آیا تمایز ارائه خدمات تحویل مهم است؟ مقایسه رضایت و حفظ مصرف کننده الکترونیکی شهری با روستایی
عنوان انگلیسی: Does delivery service differentiation matter? Comparing rural to urban e-consumer satisfaction and retention
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7 (خلاصه شده)
سال انتشار : 2022 تعداد کلمات متن خلاصه : 2000
فونت متن خلاصه : بی نازنین سایز متن خلاصه : 14
زبان متن خلاصه : فارسی نشریه : الزویر - Elsevier
کد محصول : kh12536
محتوای فایل : docx حجم فایل : 102.54Kb
رشته های مرتبط: مدیریت - مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط: تجارت الکترونیک - مدیریت بازرگانی - مدیریت فناوری اطلاعات - لجستیک و زنجیره تامین
این محصول متن خلاصه شده مقاله "آیا تمایز ارائه خدمات تحویل مهم است؟ مقایسه رضایت و حفظ مصرف کننده الکترونیکی شهری با روستایی" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده

فصل 1- مقدمه

فصل 2 – پیشینه نظری

فصل 3 – پیش مطالعه

فصل 4 – فرضیه سازی و متدولوژی

فصل 5 – نتایج، گفتمان و پیامدها

فصل 6 – نتیجه گیری

نمونه متن مقاله خلاصه شده

فرضیه سازی و متدولوژی

مدل – ServQual- کیفیت خدمات اصلی با طیفی از موقعیت های متنوع خدمات متناسب است و بعدها برای لجستیک و تکمیل خدمات منطبق شد، درحالیکه به سمت LSQ تغییر مسیر داد. وجه مشترکی که در طول رشد مدل LSQ مشخص شده تنوع در پیشنهادات خدمات لجستیک است، همانطور که تحقیق نشان داده طیفی از گزینه های خرید را می توان به قصد خرید مصرف کننده ی الکترونیکی ربط داد. پیشنهاد چندین گزینه ی ارائه ی خدمات خود یک پارامتر خدمات تحویل است که می خواهد با گروه های متفاوت مصرف کننده ها همگام شود، لذا نیازهای مختلف برآورده می شوند و به راحتی و کنترل مورد نظر، که هم راستا با ارزیابی تفاوت های احتمالی بین مردم شهری و روستایی می باشد، تبدیل می شود.

فرضیه 1: تنوع گزینه های خدمات تحویل با قصد استفاده ی مجدد از خدمات رابطه ی مثبت دارد.

ارزیابی نقش تجربه ی تحویل سفارش در بستر خرده فروشی الکترونیکی نشان دهنده ی تأثیر واسطه ی اولین تحویل روی رابطه ی بین تجربه ی خرده فروشی مصرف کننده الکترونیکی و رضایت مصرف کننده بود.