آیا تمایز ارائه خدمات تحویل مهم است؟ مقایسه رضایت و حفظ مصرف کننده الکترونیکی شهری با روستایی
عنوان انگلیسی
Does delivery service differentiation matter? Comparing rural to urban e-consumer satisfaction and retention
صفحات مقاله فارسی
7
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2022
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
2000
کد محصول
kh12536
رشته های مرتبط
مدیریت - مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط
تجارت الکترونیک - مدیریت بازرگانی - مدیریت فناوری اطلاعات - لجستیک و زنجیره تامین
این محصول متن خلاصه شده مقاله "آیا تمایز ارائه خدمات تحویل مهم است؟ مقایسه رضایت و حفظ مصرف کننده الکترونیکی شهری با روستایی" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
فصل 1- مقدمه
فصل 2 – پیشینه نظری
فصل 3 – پیش مطالعه
فصل 4 – فرضیه سازی و متدولوژی
فصل 5 – نتایج، گفتمان و پیامدها
فصل 6 – نتیجه گیری
نمونه متن مقاله خلاصه شده
فرضیه سازی و متدولوژی
مدل – ServQual- کیفیت خدمات اصلی با طیفی از موقعیت های متنوع خدمات متناسب است و بعدها برای لجستیک و تکمیل خدمات منطبق شد، درحالیکه به سمت LSQ تغییر مسیر داد. وجه مشترکی که در طول رشد مدل LSQ مشخص شده تنوع در پیشنهادات خدمات لجستیک است، همانطور که تحقیق نشان داده طیفی از گزینه های خرید را می توان به قصد خرید مصرف کننده ی الکترونیکی ربط داد. پیشنهاد چندین گزینه ی ارائه ی خدمات خود یک پارامتر خدمات تحویل است که می خواهد با گروه های متفاوت مصرف کننده ها همگام شود، لذا نیازهای مختلف برآورده می شوند و به راحتی و کنترل مورد نظر، که هم راستا با ارزیابی تفاوت های احتمالی بین مردم شهری و روستایی می باشد، تبدیل می شود.
فرضیه 1: تنوع گزینه های خدمات تحویل با قصد استفاده ی مجدد از خدمات رابطه ی مثبت دارد.
ارزیابی نقش تجربه ی تحویل سفارش در بستر خرده فروشی الکترونیکی نشان دهنده ی تأثیر واسطه ی اولین تحویل روی رابطه ی بین تجربه ی خرده فروشی مصرف کننده الکترونیکی و رضایت مصرف کننده بود.