دانلود پاورپوینت تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری بر روی بیماران سرپایی در یک بیمارستان بیماری های عفونی

دانلود پاورپوینت تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری بر روی بیماران سرپایی در یک بیمارستان بیماری های عفونی
قیمت خرید این محصول
۳۴,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی دانلود نمونه رایگان
فرمت مقاله
پاورپوینت
قابلیت ویرایش
دارد
قابلیت پرینت
دارد
کد محصول
P12514
تعداد اسلایدها
15
تعداد شکل، نمودار و جداول
2
عنوان کامل
تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری بر روی بیماران سرپایی در یک بیمارستان بیماری های عفونی در چین با استفاده از مدل تازگی- فراوانی- ارزش پولی نسبت دارویی
رشته های مربوط
مدیریت - پزشکی
گرایشهای مربوط
مدیریت منابع انسانی - مدیریت پروژه - انفورماتیک پزشکی
فهرست
فصل 1. مقدمه
فصل 2. داده ها و روش ها
فصل 3. نتایج
فصل 4. بحث
فصل 5. محدودیت ها و تحقیقات آینده
فصل 6. نتیجه گیری
عکس بخشی از پاور + بخشی از متن پاور

بخشی از متن پاورپوینت

نتایج
در تحلیل آماری توصیفی، 171,107 عنصر داده متشکل از 93,028 عنصر برای مردان، 78,079 عنصر برای زنان، 122,116 عنصر برای اقامت محلی، و 48,991 عنصر برای محل میدانی بود. میانگین سنی 46 سال، درصد میانگین هزینۀ دارویی 80.39 %، و میانه 96.13 %، با یک توزیع چولگی منفی بود. میانگین زمان آخرین ویزیت 32.9 ماه و میانه 20 ماه بود. میانگین فراوانی ویزیت ها 13.2 بار و میانه 2 بار با یک توزیع چولگی مثبت بود، در نهایت، میانگین هزینۀ پزشکی برای هر ویزیت 641.67 یوان و میانه آن 451.02 یوان بود. میانگین درصد هزینۀ دارویی 80.33 % و میانه 96.13 % بود.
در استفاده از الگوریتم C5.0، درخت رگرسیون دسته بندی CART، الگوریتم CHAID و الگوریتم QUEST برای پیش بینی صحت مدل RFM و مدل dRFM، معلوم شد که الگوریتم C5.0 بهترین الگوریتم تصمیم گیری است و مقادیر صحت مدل های پیش بینی RFM و dRFM به ترتیب 100 % و 99.98 % بود. مدل RFM+ dRFM نیز به عنوان بهترین مدل انتخاب شد.

نکات
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.


بدون دیدگاه