دانلود رایگان سوالات انباردار فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان سوالات حسابدار بهای تمام شده فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۴۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان سوالات نقاش آبرنگ فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۳۳,۰۰۰ تومان
چکیده مطلب
1. مقدمه
1. 1. شرح مسئله
2. روش
2. 1. طراحی و تنظیم مطالعه
2. 2. شرکت کنندگان
2. 3. جمع آوری داده ها
2. 4. تحلیل داده ها
2. 5. ملاحضات اخلاقی
2. 6. معیارهای اطمینان از قابیلت اعتماد
3. نتایج
3. 1. مشخصات شرکت کنندگان
3. 2. موضوع
4. بحث در مورد یافته ها
5. مفاهیم عملی، محدودیت ها و توصیه ها
5. 1. مفاهیم عملی
5. 2. محدودیت ها
5. 3. توصیه ها
6. نتیجه گیری
5. 1. مفاهیم عملی
معلمان می بایست در کارگاه هایی در زمینه هوش هیجانی شرکت کنند تا شایستگی های احساسی خود را بالا ببرند؛ پیش از آنکه بتوانند از توسعه عاطفی دانش آموزان حمایت کنند. پرتگال-فلیسس و همکاران (2017) ، دریافتند که زمانی که مدت زمان آموزش هوش هیجانی متناوب و کوتاه تر از ۱۵ هفته بود، عدم بهبود در سطح کلی هوش هیجانی رخ داده است. بنابراین، پیشنهاد می شود که آموزش می بایست شامل یک سری سمینار باشد نه یک جلسه. به دانش آموزان می بایست بازخورد غیر منتقدانه و سازنده داده شود (رلژیک و همکاران، 2019) و اقدامات دقیق می بایست برای اطمینان از ارائه محیطی اتخاذ شود که با استفاده از هوش هیجانی برای اتخاذ تصمیمات منطقی و حل مشکلات حقیقی بیمار، مشغولیت ذهنی و تفکر باز را ترویج می دهد.
- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.