دانلود پاورپوینت ایجاد و قطع روابط در رسانه اجتماعی

دانلود پاورپوینت ایجاد و قطع روابط در رسانه اجتماعی
قیمت خرید این محصول
۳۴,۰۰۰ تومان
دانلود نمونه رایگان
فرمت مقاله
پاورپوینت
قابلیت ویرایش
دارد
قابلیت پرینت
دارد
کد محصول
P12115
تعداد اسلایدها
20
تعداد شکل، نمودار و جداول
1
عنوان کامل
ایجاد و قطع روابط در رسانه اجتماعی: تاثیرات خیانت های برند و اینفلوئنسر
رشته های مربوط
مدیریت
گرایشهای مربوط
مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست
مقدمه

مروری بر ادبیات پیشین

اینفلوئنسرهای رسانه اجتماعی

روابط یکطرفه

جذابیت اینفلوئنسر

تخطی های برند و اینفلوئنسر

خیانت برند و اینفلوئنسر

چارچوب مفهومی، فرضیه ها و روش ها

نتایج و بحث کلی

کاربردهای نظری

کاربردهای عملی

محدودیت ها و تحقیقات آتی

نتیجه گیری

عکس بخشی از پاور + بخشی از متن پاور

بخشی از متن پاورپوینت

اینفلوئنسرهای رسانه اجتماعی

اینفلوئنسرهای رسانه اجتماعی بدین صورت تعریف شده‌اند "حمایت کنندگان شخص ثالث که نگرش‌های مخاطب را شکل می‌دهند آنهم از طریق بلاگ ها، توییت ها و استفاده از سایر رسانه اجتماعی. سایر ویژگی های مهمی که اینفلوئنسرها را تعریف می کند شامل تعامل مستقیم و فعال با دنبال کنندگان، تولید محتوای اثربخش و حرفه‌ای و مهارتهای انتشار، توانایی به پول تبدیل کردن هوادارانشان از طریق، به طور مثال، موارد تایید شده در محتوای خود و برندسازی شخصی می باشد.

نکات
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.


بدون دیدگاه