دانلود پاورپوینت اعتماد به برندهای رسانه های اجتماعی و ارزهای رسانه ای ادراک شده: مطالعه ای پیمایشی در چین

دانلود پاورپوینت اعتماد به برندهای رسانه های اجتماعی و ارزهای رسانه ای ادراک شده: مطالعه ای پیمایشی در چین
قیمت خرید این محصول
۳۴,۰۰۰ تومان
دانلود نمونه رایگان
فرمت مقاله
پاورپوینت
قابلیت ویرایش
دارد
قابلیت پرینت
دارد
کد محصول
P12109
تعداد اسلایدها
20
تعداد شکل، نمودار و جداول
3
عنوان کامل
اعتماد به برندهای رسانه های اجتماعی و ارزهای رسانه ای ادراک شده: مطالعه ای پیمایشی در چین
رشته های مربوط
مدیریت
گرایشهای مربوط
مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست
مقدمه

مروری بر پیشینه

روش ها

نتایج

بحث

بخشی از پاورپوینت + عکس

بخشی از متن پاورپوینت

روش ها

برای آزمودن فرضیه ها، یک تحقیق پیمایشی اولیه از طریق دو کانال انجام شد: پرسشنامه های کاغذی و پرسشنامه-های الکترونیکی. پرسشنامه های کاغذی در میان نمونه ای از دانشجویان دانشگاه در دانشگاهی در استان گوانگدونگ چین شامل دانشجویان سال آخر کارشناسی و دانشجویان ارشد توزیع شدند. مجموعاً 225 پرسشنامه گردآوری شد که از این شمار، 209 مورد معتبر بودند. بر پایه ی پژوهش های پیشین پیرامون استفاده و رضایت مندی از رسانه های اجتماعی، استفاده و رضایت مندی گوناگون از رسانه های اجتماعی از طریق 15 آیتم اندازه گیری شدند. بر پایه ی مقیاس اعتماد به برند چودوری و هالبروک (2001)، اعتماد به برندهای شبکه های اجتماعی با سه آیتم و بر مبنای یک مقیاس لیکرت هفت آیتمی (1= کاملاً مخالفم، 7=کاملاً موافقم) اندازه گیری شد.

نکات
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.


بدون دیدگاه