تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود پاورپوینت اعتماد به برندهای رسانه های اجتماعی و ارزهای رسانه ای ادراک شده: مطالعه ای پیمایشی در چین

قیمت خرید این کالا
19,700 تومان
دانلود نمونه رایگان خرید و دانلود کالا
فرمت مقاله : پاورپوینت کد محصول : P12109
تعداد اسلایدها : 20 تعداد شکل، نمودار و جداول : 3
قابلیت ویرایش : دارد قابلیت پرینت : دارد
محتوای فایل : rar حجم فایل : 1.53Mb
عنوان کامل: اعتماد به برندهای رسانه های اجتماعی و ارزهای رسانه ای ادراک شده: مطالعه ای پیمایشی در چین
رشته های مربوط: مدیریت
گرایشهای مربوط: مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار
این مقاله با فرمت پاورپوینت بوده و قابلیت ویرایش کامل دارد. پس از انجام خرید، بلافاصله محصول قابل دانلود میباشد.
فهرست

مقدمه

مروری بر پیشینه

روش ها

نتایج

بحث

بخشی از پاورپوینت + عکس

بخشی از متن پاورپوینت

روش ها

برای آزمودن فرضیه ها، یک تحقیق پیمایشی اولیه از طریق دو کانال انجام شد: پرسشنامه های کاغذی و پرسشنامه-های الکترونیکی. پرسشنامه های کاغذی در میان نمونه ای از دانشجویان دانشگاه در دانشگاهی در استان گوانگدونگ چین شامل دانشجویان سال آخر کارشناسی و دانشجویان ارشد توزیع شدند. مجموعاً 225 پرسشنامه گردآوری شد که از این شمار، 209 مورد معتبر بودند. بر پایه ی پژوهش های پیشین پیرامون استفاده و رضایت مندی از رسانه های اجتماعی، استفاده و رضایت مندی گوناگون از رسانه های اجتماعی از طریق 15 آیتم اندازه گیری شدند. بر پایه ی مقیاس اعتماد به برند چودوری و هالبروک (2001)، اعتماد به برندهای شبکه های اجتماعی با سه آیتم و بر مبنای یک مقیاس لیکرت هفت آیتمی (1= کاملاً مخالفم، 7=کاملاً موافقم) اندازه گیری شد.

نکات

- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- اگر مایل به تغییر قالب فعلی مقاله پاورپوینتی که خریداری نموده اید، هستید، برای دریافت تم و قالب های آماده پاورپوینت تخصصی اینجا کلیک نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.