دانلود پاورپوینت آیا آموزش مشتری باعث ایجاد تبلیغ کلامی مثبت می شود؟
فرمت مقاله : پاورپوینت | کد محصول : P12068 |
تعداد اسلایدها : 29 | تعداد شکل، نمودار و جداول : 5 |
قابلیت ویرایش : دارد | قابلیت پرینت : دارد |
محتوای فایل : rar | حجم فایل : 1.66Mb |
عنوان کامل: آیا آموزش مشتری باعث ایجاد تبلیغ کلامی مثبت می شود؟ |
رشته های مربوط: مدیریت |
گرایشهای مربوط: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی |
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: پیشینه نظری
آموزش مشتری
تبلیغ کلامی
دانش مربوط به محصول، آموزش مشتری ، و تبلیغ کلامی
فصل سوم: روش تحقیق
مروری بر مطالعات
تحقیق 1
تحقیق 2
تست دست ورزی
تبلیغ کلامی
اثرات واسطه ای رضایت مشتری و تخصص برداشت شده
اثرات تعدیل سطح دانش قبلی و لذت حاصل از اشتراک دانش
فصل چهارم: بحث و نتیجه گیری
بحث کلی
نتیجه گیری
بخشی از متن پاورپوینت
آموزش مشتری
این آموزش می تواند با آگاه سازی بیشتر مشتریان از نیازهایشان ، و جوانب مختلف یک محصول/خدمات ، همراه با توانمند سازی آنها در انجام مقایسه هایی منطقی تر قبل از خرید ، باعث اصلاح در تصمیمات خرید مشتریان و رفتار صرفه جویانه آنها در خرید مواد غذایی شود ؛ دغدغه های زیست محیطی مشتریان را بالا برده و بر نگرش آنها نسبت به محصولات سبز تأثیر بگذارد؛ و جلو خریدهای ناگهانی غذای ناسالم را توسط مشتریان می گیرد. با تکیه بر تحقیقات قبلی به طور خاص، بررسی میکنیم که آیا و چگونه اشتراک گذاری دانش و مهارتها از سوی یک برند تجاری می تواند بر میزان تخصص و رضایت مشتریان تأثیر گذار بوده و به دنبال آن باعث افزایش تبلیغ کلامی مثبت مشتریان برای این برند شود.
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.
- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.