منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود پاورپوینت آیا آموزش مشتری باعث ایجاد تبلیغ کلامی مثبت می شود؟

دانلود پاورپوینت آیا آموزش مشتری باعث ایجاد تبلیغ کلامی مثبت می شود؟
قیمت خرید این محصول
۳۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه
فرمت مقاله
پاورپوینت
قابلیت ویرایش
دارد
قابلیت پرینت
دارد
کد محصول
P12068
تعداد اسلایدها
29
تعداد شکل، نمودار و جداول
5
عنوان کامل
آیا آموزش مشتری باعث ایجاد تبلیغ کلامی مثبت می شود؟
رشته های مربوط
مدیریت
گرایشهای مربوط
بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: پیشینه نظری
آموزش مشتری
تبلیغ کلامی
دانش مربوط به محصول، آموزش مشتری ، و تبلیغ کلامی
فصل سوم: روش تحقیق
مروری بر مطالعات
تحقیق 1
تحقیق 2
تست دست ورزی
تبلیغ کلامی
اثرات واسطه ای رضایت مشتری و تخصص برداشت شده
اثرات تعدیل سطح دانش قبلی و لذت حاصل از اشتراک دانش
فصل چهارم: بحث و نتیجه گیری
بحث کلی
نتیجه گیری
بخشی از پاورپوینت + عکس

بخشی از متن پاورپوینت

آموزش مشتری
این آموزش می تواند با آگاه سازی بیشتر مشتریان از نیازهایشان ، و جوانب مختلف یک محصول/خدمات ، همراه با توانمند سازی آنها در انجام مقایسه هایی منطقی تر قبل از خرید ، باعث اصلاح در تصمیمات خرید مشتریان و رفتار صرفه جویانه آنها در خرید مواد غذایی شود ؛ دغدغه های زیست محیطی مشتریان را بالا برده و بر نگرش آنها نسبت به محصولات سبز تأثیر بگذارد؛ و جلو خریدهای ناگهانی غذای ناسالم را توسط مشتریان می گیرد. با تکیه بر تحقیقات قبلی به طور خاص، بررسی میکنیم که آیا و چگونه اشتراک گذاری دانش و مهارتها از سوی یک برند تجاری می تواند بر میزان تخصص و رضایت مشتریان تأثیر گذار بوده و به دنبال آن باعث افزایش تبلیغ کلامی مثبت مشتریان برای این برند شود.

نکات
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.


بدون دیدگاه