تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله غلبه بر تصورات غلط درباره نیروهای در حالت تعادل – نشریه Scirp

عنوان فارسی: غلبه بر تصورات غلط درباره نیروهای در حالت تعادل: یک مطالعه تحقیقاتی عملی
عنوان انگلیسی: Overcoming Students’ Misconceptions on Forces in Equilibrium: An Action Research Study
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 12
سال انتشار : 2014 نشریه : Scirp
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7518 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.60Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله: آموزش خلاق - Creative Education
دانشگاه: دانشکده آموزش، دانشگاه Kebangsaan مالزی
کلمات کلیدی: مطالعه تحقیقاتی عملی، تصورات غلط دانش آموزان، ساختار آموزشی، فیزیک، نیروها
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

2- بازتاب اولیه

3-اهداف مطالعه

4- روش

آزمون مقدماتی

5- اجرا و پیاده سازی طرح

6- یافته ها

7- بحث و نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This collaborative action research involving a supervisor and a student teacher aims to assist 23 Form Four (16 years old) students to overcome their misconceptions on the topic of forces in equilibrium state. This study adopts the action research cycle: Identify-Plan-Act-Reflect. The pre-test results showed that students had problems in recognizing the forces. Consequently, a teaching intervention was planned and carried out to improve students’ ability to identify and recognize the forces that exist for an object in the equilibrium state. The teaching intervention emphasizes on the basic characteristics of the force arrow namely the direction, magnitude, labeling and starting point of force. The post test results showed that students’ ability to draw the force arrows correctly had improved, with the exception of identifying the starting point of force. The action research study managed to guide the student teacher to identify and help to overcome misconceptions of her students.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این تحقیق عملی جمعی، شامل یک ناظر و معلم دانش آموز با هدف کمک به 23 فرم از چهار دانش آموز(16 ساله) برای غلبه با تصورات غلط آنها در مورد نیروهای در حالت تعادل می باشد.این تحقیق یک چرخه ی تحقیقاتی عملی را می پذیرد: شناسایی- برنامه ریزی- عمل- بازتاب. نتایج آزمون مقدماتی نشان داد که دانش آموزان در شناسایی نیروها دچار مشکل هستند. در نتیجه، یک اقدام اصولی برای بهبود توانایی دانش آموزان در شناسایی و تشخیص نیروهای موجود وارده بر یک شی در حالت تعادل برنامه ریزی و اجرا گردید. آموزش بر خصوصیات اصلی پیکان نیروها تاکید دارد، مانند: جهت، مقدار، برچسب گذاری و نقطه شروع نیرو. نتایج آزمون نهایی نشان داد که توانایی دانش آموزان برای ترسیم پیکانهای نیرو بهبود یافته است، به استثنای شناسایی نقطه ی شروع نیرو. مطالعه ی تحقیقاتی عملی جهت راهنمایی معلم دانش آموز برای شناسایی و کمک به غلبه بر تصورات غلط دانش آموزانش ، صورت گرفته است.