تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله ادراکات استعاره سازمانی مدیران و معلمان دبستان نسبت به موسسه – نشریه الزویر

عنوان فارسی: ادراكات استعاره سازمانی مدیران و معلمان دبستان نسبت به موسسه ای كه برای آن كار می كنند
عنوان انگلیسی: Organizational Metaphor Perceptions of Primary School Administrators and Teachers Towards the Instituon They Work For
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 15
سال انتشار : 2012 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6858 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 585.25Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی
مجله: کنفرانس بین المللی افق های جدید در آموزش
دانشگاه: دانشگاه آنادولو، دانشکده آموزش، ترکیه
کلمات کلیدی: استعاره سازمانی، معلم، دبستان، مدیر مدرسه، ادراك استعاره
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چكیده

1. مقدمه

2. روش

2-1 گروه مطالعه

2-2- ابزارهای جمع آوری داده ها

2-3- روش جمع آوری داده ها

2-4- تجزیه و تحلیل داده ها

3. یافته ها و تفاسیر

4. نتایج و پیشنهادات

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The aim of this study is to investigate primary school administrators’ and teachers’ organizational metaphorical perceptions of the institutions they work in and whether metaphorical perceptions differ in their professional titles. For this aim, totally 311 people, primary school administrators and teachers, from 18 primary schools in the central district of Kastamonu were applied “The Organizational Metaphor Scale” developed by the researcher. The data gathered were entered in the computer and analyzed via SPSS (12) package program. In the study, it was concluded that school administrators and teachers generally express the institution they work in with more of a metaphor of organism.

نمونه متن ترجمه

چكیده

هدف این مطالعه عبارت است از بررسی ادراكات سازمانی مدیران و معلمان دبستان از مؤسساتی كه در آن كار می كنند و اینكه آیا ادراكات استعاری با توجه به عنوان های حرفه ای آن ها متفاوت می باشد یا خیر. برای دستیابی به این هدف، در مجموع 311 نفر، مدیران و معلمان دبستان، از 18 دبستان در بخش مركزی كاستامونو "مقیاس استعاره سازمانی" كه توسط محقق توسعه یافته است را تكیمل نمودند. داده های جمع آوری شده وارد كامپیوتر شد و از طریق برنامه فشرده SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در این مطالعه، اینگونه نتیجه گیری شد كه مدیران و معلمان مدرسه به طور كلی مؤسسه ای كه در آن كار می كنند را با بیش از یك استعاره سازمانی بیان كردند.