ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
چكیده
1. مقدمه
2. روش
2-1 گروه مطالعه
2-2- ابزارهای جمع آوری داده ها
2-3- روش جمع آوری داده ها
2-4- تجزیه و تحلیل داده ها
3. یافته ها و تفاسیر
4. نتایج و پیشنهادات
چكیده
هدف این مطالعه عبارت است از بررسی ادراكات سازمانی مدیران و معلمان دبستان از مؤسساتی كه در آن كار می كنند و اینكه آیا ادراكات استعاری با توجه به عنوان های حرفه ای آن ها متفاوت می باشد یا خیر. برای دستیابی به این هدف، در مجموع 311 نفر، مدیران و معلمان دبستان، از 18 دبستان در بخش مركزی كاستامونو "مقیاس استعاره سازمانی" كه توسط محقق توسعه یافته است را تكیمل نمودند. داده های جمع آوری شده وارد كامپیوتر شد و از طریق برنامه فشرده SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در این مطالعه، اینگونه نتیجه گیری شد كه مدیران و معلمان مدرسه به طور كلی مؤسسه ای كه در آن كار می كنند را با بیش از یك استعاره سازمانی بیان كردند.
Abstract
The aim of this study is to investigate primary school administrators’ and teachers’ organizational metaphorical perceptions of the institutions they work in and whether metaphorical perceptions differ in their professional titles. For this aim, totally 311 people, primary school administrators and teachers, from 18 primary schools in the central district of Kastamonu were applied “The Organizational Metaphor Scale” developed by the researcher. The data gathered were entered in the computer and analyzed via SPSS (12) package program. In the study, it was concluded that school administrators and teachers generally express the institution they work in with more of a metaphor of organism.