تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله فرهنگ سازمانی و رهبری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: فرهنگ سازمانی و رهبری
عنوان انگلیسی: Organizational culture and leadership
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7
سال انتشار : 2012 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6833 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 453.86Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت استراتژیک
مجله: علوم اجتماعی و رفتاری - Social and Behavioral Sciences
دانشگاه: دانشکده مهندسی صنایع واحد تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، ایران
کلمات کلیدی: فرهنگ، مدیر رهبر، رهبری، مدیریت
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

مدیر و رهبر

تغییر فرهنگ سازمانی

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

1. Introduction

The concept of organizational culture within the past 15 years has more range, because the student organizations have tried to explain what happens in the organization [2,6]. Organizations are political structures which provide opportunities for career development. Every organization has a culture. Cultural components of business environment, customs and rituals, values, cultural networks, and heroes. While a weak culture, employees know just what is expected of them are idle. The main components of an effective corporate culture of the organization's mission and goals, work environment, management style, organizational practices and policies, recruitment and career development, benefits and rights [3,7,9].

نمونه متن ترجمه

1.مقدمه

مفهوم فرهنگ سازمانی در 15 سال گذشته دارای طیف گسترده ای بوده است برای اینکه تشکل های دانشجویی تلاش می کنند که آنچه که در سازمان ها اتفاق می افتد را توضیح دهند. سازمان ها، ساختار های سیاسی هستند که فرصت هایی را برای توسعه شغلی فراهم می کنند. هر سازمان یک فرهنگ دارد. فرهنگ متشکل از محیط کسب و کار ، تشریفات گمرکی ، ارزش ها ، شبکه های فرهنگی و قهرمانان هستند. وجود فرهنگ ضعیف ، کارکنان می دانند که آنچه که از آنها انتظار می رود تنبلی است. مولفه اصلی فرهنگ سازمانی موثر عبارت است از ماموریت و اهداف سازمانی ، محیط کاری ، سبک مدیریت ، شیوه ها و سیاست های سازمانی ، استخدام و ارتقا شغلی و همچنین حقوق و مزایا است.