تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله بهینه سازی عملکرد خودرو متصل به شبکه خودروهای الکتریکی با باتری

عنوان فارسی: بهینه سازی عملکرد خودرو متصل به شبکه خودروهای الکتریکی با باتری از طریق مدل زمان بندی شارژ هوشمند
عنوان انگلیسی: optimizing the performance of vehicle-to-grid (v2g) enabled battery electric vehicles through a smart charge scheduling model
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 26
سال انتشار : 2015 نشریه : ksae
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5245 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.33Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی برق و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله: الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی، برق قدرت، بهینه سازی سیستم ها، الکترونیک
مجله: مجله بین المللی فن آوری خودرو
دانشگاه: بخش گلن مهندسی عمران، دانشگاه کلمسون، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: خودرو الکتریکی با باتری، خودرو متصل به شبکه، شبکه هوشمند، زمان بندی شارژ
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

2. خدمات جانبی برای BEVهای مجهز به V2G

3. مدل برنامه ریزی شارژ / دشارژ

4. ارزیابی عملکرد BEV در مدل زمان بندی

5. برآورد هزینه افزایشی

6. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

A smart charge scheduling model is presented for potential (1) vehicle-to-grid (V2G) enabled battery electric vehicle (BEV) owners who are willing to participate in the grid ancillary services, and (2) grid operators. Unlike most V2G implementations, which are considered from the perspective of power grid systems, this model includes a communication network architecture for connecting system components that supports both BEV owners and grid operators to efficiently monitor and manage the charging and ancillary service activities. This model maximizes the net profit to each BEV participant while simultaneously satisfying energy demands for his/her trips. The performance of BEVs using the scheduling model is validated by estimating optimal annual financial benefits under different scenarios. An analysis of popular BEV models revealed that one of the existing BEVs considered in the study can generate an annual regulation profit of $454, $394 and $318 when the average daily driving distance is 20 miles, 40 miles and 60 miles, respectively. All popular BEV models can completely compensate the energy cost and generate a positive net profit, through the application of the scheduling model presented in this paper, with an annual driving distance of approximately 15,000 miles. Simulation analysis indicated that the extra load distribution from the optimized BEV charging operations were well balanced compared to the unmanaged BEV operations.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مدل زمانبندی شارژ هوشمند برای پتانسیل 1- خودرو متصل به شبکه مالکان خودرو الکتریکی با باتری که مشتاق به شرکت در خدمات جانبی و 2- اپراتورهای شبکه ارائه شده است. بر خلاف بسیاری از پیاده سازی های V2G، که از منظر سیستم شبکه برق در نظر گرفته شده، این مدل شامل یک معماری شبکه ارتباطی برای اتصال اجزای سیستم است که هر دو صاحبان واسطه و اپراتورهای شبکه به نحو احسن مدیریت و کنترل شارژ و فعالیت های خدمات جانبی را پشتیبانی می کنند. این مدل سود خالص برای شرکت هرBEV را همزمان حداکثر می نماید در حالی که به طور همزمان تقاضاهای انرژی برای سفر خود را ارضا می نماید. عملکرد BEV ها که با استفاده از مدل برنامه ریزی است با برآورد بهینه منافع مالی سالانه تحت سناریوهای مختلف تایید شده است.

تجزیه و تحلیل مدل های محبوب BEV نشان داد که یکی از BEV های موجود که در مطالعه در نظر گرفته شده می تواند سود تنظیم سالانه 454 $، 394 $ و 318 $ را بنماید هنگامیکه به طور متوسط فاصله رانندگی روزانه 20 مایل، 40 مایل و 60 مایل به ترتیب است. همه مدل BEV ها می توانند به طور کامل جبران هزینه های انرژی و تولید سود خالص مثبت را، از طریق استفاده از مدل برنامه ریزی ارائه شده در این مقاله، با فاصله رانندگی سالانه حدود 15,000 مایل را بنمایند. تجزیه و تحلیل و شبیه سازی نشان داد که توزیع بار اضافی از بهینه سازی عملیات شارژ BEV در مقایسه با عملیات مدیریت نشده BEV به خوبی متعادل بود.