ترجمه مقاله نوآوری بازار آزاد - نشریه HBR

ترجمه مقاله نوآوری بازار آزاد - نشریه HBR
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نوآوری بازار آزاد
عنوان انگلیسی
Open-Market Innovation
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2002
نشریه
HBR
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6836
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، نوآوری تکنولوژی، مدیریت تکنولوژی و سیاسیت های تحقیق و توسعه
مجله
بررسی کسب و کار هاروارد - Harvard Business Review
فهرست مطالب
چرا نوآوری با عوامل بیرونی؟
صادر کردن ایده‌ها یک شیوه خوب برای افزایش نقدینگی و حفظ استعدادها وبرتری است.
چالش‌های آتی
دسترسی به سرمایه مشارکتی
وابستگی محصولات
تبادل نوآوری
نرم¬های هوشمند نوآوری برای تبادل پول بین خریدار و فروشنده
پایگاه نوآوری‌های در دسترس
بررسی مخاطره‌های رقابتی
آیا شما باید این رخداد(نوآوری بازار آزاد) را تجربه کنید؟
چه زمانی نوآوری بازار آزاد گران بها و باارزش است؟
شدت و تراکم نوآوری
مقرون‌به‌صرفه بودن نوآوری(اقتصادی بودن نوآوری)
نیاز برای نوآوری‌های تجمیعی
قابلیت اجرا نوآوری‌ها در سرتاسر شرکت و یا صنایع
سرعت پیشرفت و به‌روزرسانی
گشودن گسترده درب‌های شرکت به‌سوی نوآوری
تدوین برنامه زمانی تجارت آزاد
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
When Pitney Bowes learned a year ago that envelopes tainted with anthrax had spread infection and death through the U.S. postal system, executives at the company realized that both their customers and their core business were under attack. Overnight, the world’s largest provider of mailing systems was flooded with desperate requests from corporations and postal services seeking a solution—any solution—that could protect people from the deadly spores. Pitney Bowes’s core competence was in the area of secure metering systems that protected postal revenue; the $4.1 billion market leader had nothing in its pipeline to shield clients against a biological threat as unexpected as anthrax.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
وقتی Pitney Bowes Learned حدود یک سال پیش که پاکت ها به سیاه زخم آلوده شده بودند و مریضی و عفونت و مرگ در سراسر سیستم کارت پستال ایالت متحده آمریکا شیوع پیدا کرده بود، مدیران اجرایی در شرکت متوجه شدند که هم مشتریانشان و هم تجارت اصلی شرکت¬شان در معرض خطر دارند. یکشبه، یکی از شبکه های ارائه دهند سیستم های نامه رسان جهانی با سیل حجیمی از درخواست های از سوی موسسات و سرویس ها در زمینه پیدا کردن راهی برای این مشکل مواجه شد-هر راه حلی- که می توانست مردم را از هاگ های مهلک و کشنده نجات دهد.توانایی و قابلیت Pitney Bows  در حوزه سیستم های امنیت سنجی بود که عملکرد پستال ها را ارزیابی می کرد.رهبران بازار 4.1 میلیون دلاری چیزی را در خط مشی سازمانی خویش جهت حمایت از مشتریان خود بر علیه این تهدید زیست محیطی به عنوان یک پدیده غیرمنتظره نداشتند.

بدون دیدگاه