عقاید و نگرش والدین مقیم در انتاریو نسبت به آموزش بهداشت جنسی در مدارس
عنوان انگلیسی
Ontario parents’ opinions and attitudes towards sexual health education in the schools
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2014
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
8250
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی و روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی تربیتی و روانشناسی عمومی
مجله
مجله کانادایی تمایلات جنسی انسان - The Canadian Journal of Human Sexuality
دانشگاه
گروه روانشناسی، دانشگاه ترنت، پیتربرو، تورنتو
کلمات کلیدی
آموزش بهداشت جنسی، مدارس، والدین، نگرش والدین، برنامه تحصیلی
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
روش ها
شرکت کنندگان و روش ها
معیارها
تجزیه و تحلیل داده ها
نتایج
نگرش و عقاید نسبت به آموزش بهداشت جنسی
اهمیت موضوعات مختلف بهداشت جنسی
اطلاعات بهداشتی و سلامتی
مقایسه مادران و پدران
مقایسه والدینی که فرزندان آن ها در مدرسه عمومی یا مجزا مشغول به تحصیل هستند
بحث و بررسی
چه زمانی SHE باید آغاز شود؟
آسایش والدین در مورد منابع SHE
به روزرسانی برنامه آموزشی
تفاوت های میان مادران و پدران
تفاوت میان والدینی که فرزندان آن ها در مدارس دولتی سکولار و والدینی که فرزندان آن ها در مدارس کاتولیک مشغول به تحصیل هستند
محدودیت ها
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
This study examined the opinions and attitudes of Ontario parents regarding school-based sexual health education (SHE). Results are based on surveys from 1002 parents with children attending publically funded elementary or secondary schools in Ontario, Canada. A large majority (87%) of parents strongly agreed or agreed that SHE should be provided in school and 84% believed that SHE should start by middle school. All 13 sexual health topics posed to parents were rated as important or very important to teach. These topics included puberty, abstinence, methods of contraception, sexually transmitted infections, skills for healthy relationships, communication skills, sexual orientation, and media literacy. Parents rated themselves, doctors and nurses, and the school system as the most competent sources of SHE. Parents also indicated that it is important for their children to learn from an up-to-date SHE curriculum. There were some small differences in the attitudes of mothers and fathers; however, parents with children in public and separate Catholic schools did not significantly differ in their support for SHE in the schools. This study confirms past research from across Canada indicating that there is strong and sustained parental support for broadly-based SHE in the schools.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
در این مطالعه، نظرات و نگرش والدین مقیم در انتاریو درباره آموزش بهداشت جنسی در مدرسه (SHE) مورد بررسی قرار می گیرد. نتایج به دست آمده بر اساس مطالعه 1002 والدین هستند که فرزندان آن ها در مدارس ابتدایی یا متوسطه عمومی در انتاریو، کانادا تحصیل می کنند. اکثریت والدین (87%) کاملا موافق بودند که SHE باید در مدارس ارائه شود و 84% معتقد بودند که SHE باید از دوره متوسطه آغاز شود. هر 13 موضوع سلامت جنسی که برای والدین مطرح شدند، به عنوان موضوعات مهم یا بسیار مهم برای آموزش ارزیابی شدند. این موضوعات شامل بلوغ، پرهیز، روش های جلوگیری از بارداری، عفونت های مقاربتی، مهارت روابط سالم، مهارتهای ارتباطی، گرایش جنسی و سواد رسانه ای می شوند. والدین، خود ، پزشکان، پرستاران و سیستم مدرسه را به عنوان بهترین منابع SHE ارزیابی نمودند. علاوه بر این، والدین نشان دادند که یادگیری از یک برنامه SHE به روز، برای فرزندان آنها حائز اهمیت می باشد. تفاوتهای کمی بین نگرش مادران و پدران وجود داشت؛ با اینحال، والدینی که فرزندان آنها درمدارس کاتولیک عمومی و جداگانه مشغول به تحصیل بودند،از نظر حمایت SHE در مدارس تفاوت قابل توجهی نداشتند. در این مطالعه، تحقیقات گذشته تائید شده اند، که در سراسر کانادا انجام شده و نشان می دهند که SHE به طور گسترده و پایدار در مدارس مورد حمایت والدین قرار می گیرد.