ترجمه مقاله جوامع مصرف کننده آنلاین و ارزش آنها برای تولید کنندگان محصول - نشریه امرالد

ترجمه مقاله جوامع مصرف کننده آنلاین و ارزش آنها برای تولید کنندگان محصول - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
جوامع مصرف کننده آنلاین و ارزش آنها برای تولید کنندگان محصول
عنوان انگلیسی
Online consumer communities and their value to new product developers
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2005
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقاله مفهومی (Conceptual Paper)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.500 در سال 2019
شاخص H_index مجله
70 در سال 2020
شاخص SJR مجله
0.858 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
1061-0421
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
F1788
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، تجارت الکترونیک
مجله
مجله مدیریت محصولات و برند - Journal of Product & Brand Management
دانشگاه
دانشگاه بالتیمور، بالتیمور، مریلند، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
توسعه محصول، اینترنت، بازار یابی مصرف کننده
کلمات کلیدی انگلیسی
Product development - Internet - Consumer marketing
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/10610420510616313
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه : مصرف کننده اینترنتی
جوامع مورد نظر و جوامع عمل : تعاریف
کاربران پیشرو و فرایند های توسعه محصول جدید
شناسایی اولیه روندها
کاربران پیشرو و تولید ایده
کاربران پیشرو و غربالگری
کاربران پیشرو و توسعه
توسعه جوامع آنلاین
پایه های جامعه اینترنتی
ماهیت تحول برای جوامع آنلاین
علایق
روابط
کاربران پیشرو و جوامع آنلاین
دسترسی کاربران پیشرو در جوامع آنلاین
اسپانسر
بهره برداری از پتانسیل جوامع آنلاین
مفاهیمی برای تیم های توسعه محصول جدید
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – To explore an emerging area in internet practice that has implications for new product developers.

Design/methodology/approach – The paper integrates concepts including a range of recently published (1993-2004) theoretical works and ongoing case developments in internet practice.

Findings – Provides information and action approaches to new product developers that may increase the success and accuracy of resulting new products. Outlines the benefits of monitoring and participating in online consumer communities and offers practical suggestions for maximizing their value in the product development process.

Research limitations/implications – The theoretical concepts that form the foundation of the paper appear to have a significant application to the product development process but have not been tested empirically.

Practical implications – Uncovers a previously unrecognized source of direct consumer input and cooperation in the design and valuation of new products.

Originality/value – This paper describes the nature and application of online consumer communities to an important marketing process. It offers the potential of improving the success of new products in the marketplace reducing significant waste.

Introduction: the internet consumer

The internet has emerged as a truly global means of connecting individuals and organizations. Its nature allows continuous possibilities for transactions. In fact, consumers half a world away, across numerous time zones can engage in commerce with a few mouse clicks. It gives rise to some startling interactions. Now a consumer in Australia can order on Monday from a US-based server across the international date line on the previous day, Sunday. This illustrates one of the internet’s benefits: convenience. Users do not have to wait until normal business hours and that convenience enhances the internet’s commercial significance.

Internet spending is projected to continue its increase with business-to-business internet transactions representing the majority of commerce. Specifically, Forrester Research reported that business-to-business e-commerce increased from $406 billion in 2000 to a projected $1,823 billion in 2003. In contrast, the business-to-consumer figures increased from $64 billion in 2000 to a projected $144 billion in 2003. Despite business-to-consumer’s lower volume, the amounts are still staggering. What is interesting is the emergence of the last variation, consumer-to-consumer e-commerce. Online auction sites such as eBay are perhaps the most well known instance of the consumer-to-consumer phenomenon. eBay earned US$441.8 million in 2003, an increase of 77 percent over the previous year, and expects revenue of US$3 billion this year. With this rise in consumer acceptance of online trading, has come increased use of the internet to support the purchasing activity. Each of the decisions a buyer faces can be influenced by interactions with communities that are focused on the same product or service type in question. In particular, patient buyers (those who purchase products after making some comparisons) and analytical buyers (those who do substantial research) are increasingly likely to seek out online forums to assist in their purchasing decision. These range from general-purpose sites such as epinions.com to specialized sites dedicated to a segment of a market (for example, avsforum.com is focused on audio visual technologies), or even a specific product type.

Implications for new product development teams

Online communities offer new product developers a number of potential benefits. It must be emphasized that effective management is vital to realize those benefits. While there are a number of opportunities, they must be handled appropriately or the results will be disappointing.

New product developers should consider finding and sponsoring online discussion forums featuring topics of interest to their customers. The growing numbers of people who use the internet present a growing audience for many marketers. It offers the developer a chance to collect marketing information of significance. Such online communities will attract lead users who will be able to communicate their knowledge to others, including the sponsors. As a result, online communities of interest can provide specific new product ideas that come directly from knowledgeable users and should be accurate and representative. To be effective, the sponsor should refrain from too active and overt a role in an online community. If a sponsoring firm takes too active a role, it runs the risk of inhibiting discussion and the potential for valuable product information.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- بررسی یک حوزه نوظهور در بخش اینترنت که کارکردهایی برای تولید کنندگان محصول دارد
رویکرد /روش شناسی /طرح- این مقاله مفاهیمی شامل گستره ای از کارهای نظری اخیرا منتشر شده و توسعه های موردی مستمر در حوزه اینترنت را در بر می گیرد
یافته ها- فراهم اوری اطلاعات و رویکردهای عملی برای تولید کنندگان محصول جدید که موفقیت و دقت محصولات جدید به دست آمده را افزایش می دهد. منافع نظارت و مشارکت در جوامع مصرف کننده را نشان می دهد و پیشنهاداتی عملی برای حداکثر نمودن ارزش آنها در فرایند های توسعه محصول را ارائه می نماید
محدودیت ها و کارکرد های تحقیق- به نظر می رسد مفاهیم نظری که بنیان مقاله را شکل می دهد، دارای کاربرد قابل ملاحظه ای برای فرایند توسعه و تولید محصول است اما به لحاظ تجربی مورد ازمون قرار نگرفته است.
کارکردهای عملی- یک منبع ناشناخته پیشین از ورودی مستقیم مصرف کننده و همکاری در طرح و ارزش گذاری محصولات جدید را نشان می دهد.
ارزش و اصالت- این مقاله، ماهیت و کاربرد جوامع مصرف کننده انلاین را برای فرایندهای بازاریابی مهم تشریح می کند. همچنین پتانسیل بهبود موفقیت محصولات جدید را در ضایعات قابل ملاحظه کاهنده بازار ارائه می دهد.
کلمات کلیدی: توسعه محصول، اینترنت، بازار یابی مصرف کننده
نوع مقاله مقاله مفهومی

مقدمه : مصرف کننده اینترنتی
اینترنت حقیقتاً به عنوان ابزاری جهانی برای اتصال و پیوند افراد و سازمآنها ظهور نموده است. ماهیت ان اجازه می دهد تا امکانات مستمری برای داد و ستد فراهم گردد. در واقع مصرف کنندگان نیمی از جهان، در سراسر مناطق زمانی متعدد می توانند با چند کلیک روی موس درفرایند های تجاری درگیر شوند. اینترنت به برخی تعاملات اجازه بروز و خود نمایی می دهد. در حال حاضر یک مصرف کننده در استرالیا می تواند در دوشنبه از سرور امریکایی در سراسر خطوط بین المللی در روز قبل یعنی یکشنبه، سفارشی را ارائه دهد. این یکی از مزایای اینترنت را نشان میدهد: یعنی آسودگی. کاربران مجبور نیستند تا زمانی که ساعت های تجاری عادی فرا می رسد منتظر بمانند و اینکه آسودگی، اهمیت تجاری اینترنت را افزایش می دهد.
خرج کردن اینترنتی برای ادامه افزایش معاملات تجاری به تجاری اینترتی که نشان دهنده اکثریت تجارت است طراحی شده است. خصوصا پژوهش Forrester گزارش کرده است که تجارت های الکترونیکی تجاری به تجاری از 406 بیلیون در سال2000 به 1823 بیلیون درسال 2003 افزایش یافته است. بر خلاف ان، ارقام تجاری به مصرف کننده از 64 بیلیون در سال 2000 به 144 بیلیون در سال 2003 رسیده است. علی رغم حجم پایین تر تجاری به مصرف کننده، این مقادیر هنوز هم شگفت انگیز است. انچه که جالب است، ظهور تنوعات اخیر درمورد تجارت های الکترونیک مصرف کننده به مصرف کننده است. سایت های مناقصه ای انلاین از قبلی eBay شاید معروفترین نمونه های پدیده مصرف کننده به مصرف کننده باشند. eBay در سال 2003 در امدی بالغ بر 441 میلیون دلار، با افزایشی 77 درصدی در سال قبل داشته است و انتظار درامد 3 بیلیون دلاری را برای امسال دارد. با این افزایش در مقبولیت مشتری و مصرف کننده از تجارت انلاین، استفاده از اینترنت برای پشتیبانی فعالیت های خرید نیز افزایش یافته است. هر یک از تصمیماتی که یک خریدار با ان مواجه است می تواند توسط تعاملاتی با جوامع که بر محصول مشابه تمرکز نموده اند یا نوع خدمت مورد نظر، تحت تاثیر قرار گیرد. علی الخصوص به گونه فزاینده ای احتمال دارد خریداران صبور یعنی آنهایی که محصولات را پس از انجام مقایسات خریداری می کنند) و نیز خریداران تحلیل گر (یعنی آنهایی که تحقیقات زیادی از محصول انجام می دهند) به دنبال پایگاه های اینترنتی باشند تا از تصمیمات خریدشان پشتیبانی به عمل اورده و آنها را در این امر یاری نمایند. این مورد در محدوده سایت های عمومی از قبیل epinions.com تا سایت های تخصصی برای یک بخش از بازار (به طور مثال، avsforum.com روی فناوری های بصری صوتی متمرکز شده است) یا حتی یک نوع محصول خاص می باشد.
مفاهیمی برای تیم های توسعه محصول جدید
جوامع آنلاین به توسعه دهندگان محصول جدید، تعدادی از مزایای بالقوه را ارائه می دهند. باید تأکید کرد که مدیریت موثر برای تحقق آن منافع حیاتی است. در حالی که تعداد از فرصت ها وجود دارد، آنها باید به درستی به کار گرفته شوند و یا نتایج ناامید کننده خواهد بود.
توسعه دهندگان محصول جدید باید پیدا کردن و حمایت از انجمن های بحث آنلاین موضوعات مورد نظر مشتریان خود را در نظر بگیرند. تعداد فزاینده ای از مردم که از اینترنت در حال حاضر استفاده می کنند، نشاندهنده مخاطبان رو به رشد برای بسیاری از افراد بازاریاب است. این به توسعه دهنده، یک فرصت برای جمع آوری اطلاعات مهم بازاریابی را ارائه می دهد. چنین جوامع آنلاین کاربران را قادر به جذب انتقال دانش خود به دیگران، از جمله حامیان مالی می نمایند. به عنوان یک نتیجه، جوامع آنلاین مورد نظر می تواند ایده های خاص محصول جدید را که به طور مستقیم آمده از کاربران آگاه و باید دقیق و شاخص باشد، ارائه می دهند. برای موثر بودن، اسپانسر باید از فعال بودن بیش از حد خودداری کنند و نقش خود را در یک جامعه آنلاین آشکار مایند. اگر شرکت حمایتی نقش بیش از حد فعال را اتخاذ کند، این کار خطر بحث مهارکننده و پتانسیل برای محصول ارزشمند اطلاعات را ارائه می دهد.


بدون دیدگاه