ترجمه مقاله یک رهنمود برای مدیریت تاثیرات رسانه بین کانال های توزیع محتوا - نشریه تیلور و فرانسیس

ترجمه مقاله یک رهنمود برای مدیریت تاثیرات رسانه بین کانال های توزیع محتوا - نشریه تیلور و فرانسیس
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یافتن گوشه خود: یک رهنمود برای مدیریت تاثیرات رسانه بین کانالهای توزیع محتوا
عنوان انگلیسی
Find Your Niches: A Guide for Managing Intermedia Effects Among Content Distribution Channels
صفحات مقاله فارسی
34
صفحات مقاله انگلیسی
29
سال انتشار
2012
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.500 در سال 2018
شاخص H_index مجله
17 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.726 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1424-1277
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2018
کد محصول
9716
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته و مدیریت سیستم های اطلاعات
مجله
مجله بین المللی مدیریت رسانه - The International Journal on Media Management
دانشگاه
مؤسسه سیستم های اطلاعاتی و رسانه های جدید، دانشکده مديريت LMU مونیخ، آلمان
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1080/14241277.2012.706763
فهرست مطالب
مساله حل نشده مدیریت تاثیر رسانه
تئوری گوشه به عنوان شالوده ادراکی
پنج گام برای اندازه گیری و مدیریت تاثیرات رسانه
گام 1: تعریف مجموعه کانال های توزیع
گام 2: تشخیص ابعاد رقابتی
گام 3: پروفایل سازی کانال ها
گام 4: کمی کردن رقابت کانال
مثال: مورد توزیع فیلم اینترنت- محور
گام1: تعریف مجموعه کانال های توزیع
گام دوم: تعیین ابعاد رقابتی
گام 3: پروفایل سازی مطلوبیت کانال های توزیع
گام 4: کمی سازی رقابت رسانه
گام 5: مدیریت تاثیرات رسانه از طریق تمایز مطلوبیت و بازخورد
بحث و نتیجه گیری
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Content providers such as movie studios that embrace the Internet as an additional distribution channel are encountering the issue of measuring and managing intermedia effects. In multichannel distribution arrangements, content owners and distributors must know whether channels will cannibalize or complement one another and the circumstances under which such behavior will occur. With this knowledge, content providers can depart from merely describing cross-media effects and move toward managing cross-media. The authors present a five-step guide for measuring and managing cross-media effects on media content in multichannel distribution environments. The analytical framework builds on the ecological theory of the niche, which states that the intensity of intermedia competition depends on the degree of differentiation among channels. This framework is the first attempt to combine niche theory with conjoint analysis to develop a method of data collection and analysis. The use of the five-step guide is demonstrated with preference data from a quantitative survey of 552 potential consumers of digital movies.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
تهیه کننده های محتوا  مانند استودیوهای فیلم که اینترنت را به عنوان یک کانال توزیع افزوده پذیرفته اند، مساله اندازه گیری و مدیریت تاثیرات رسانه را مورد توجه قرار می دهند. در آرایش توزیع چندکاناله، مالکان محتوا و توزیع کنندگان بایستی بدانند که آیا کانال ها جایگزین یا مکمل یکدیگر هستند یا خیر و تحت چه شرایطی این رفتار اتفاق خواهد افتاد. با همچنین دانشی، تهیه کننده های محتوا می توانند فارغ از تاثیرات صرفا بین رسانه ای  باشند و در زمینه مدیریت بین رسانه ای حرکت نمایند. نویسندگان یک رهنمود پنج مرحله ای برای اندازه گیری و مدیریت تاثیرات متقابل رسانه ای رو محتوای رسانه در محیط توزیع چند کاناله ارائه می نمایند. چارچوب تحلیلی بر اساس تئوری بوم شناختی گوشه  است که بیان می کند شدت رقابت رسانه ها به درجه تمایز بین کانال ها بستگی دارد. این چارچوب اولین تلاش برای ترکیب تئوری گوشه  با تحلیل پیوسته  برای توسعه روش جمع آوری داده و تحلیل می باشد. استفاده از رهنمود پنج مرحله ای،  با جمع آوری داده یک پژوهش کمی از 552 مصرف کننده بالقوه فیلم های دیجیتال توضیح داده شده است.

بدون دیدگاه