تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله رویکردهای جدید برای آموزش حسابداری آنلاین

عنوان فارسی: رویکردهای جدید برای آموزش حسابداری آنلاین
عنوان انگلیسی: New Approaches to Online Accounting Education
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 11
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : F626 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 535.79Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: حسابداری و علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: تکنولوژی آموزشی
دانشگاه: گروه حسابداری میلر، دانشگاه ایالتی دانشکده کسب و کار Ball
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
کیفیت ترجمه این مقاله در سطح متوسط می باشد و دارای مشکلات ویرایشی است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

مقدمه

رشد و نیاز آموزش آنلاین

آموزش آنلاین چیست؟

نقاط قوت وضعف آموزش انلاین

رویکرد ها ی جدید اموزش حسابداری انلاین: قدرت تحلیل

اثر بخشی تحلیل ها ی یادگیری

مدارک این رشته می توانند قابل اعتماد باشد: آینده آموزش حسابداری آنلاین

نمونه متن انگلیسی

Introduction

Over the last decade, higher education has experienced a growing number of disruptions. State support of universities has declined substantially and significant changes have been made to the federal financial aid system. There have been greater calls for accountability and evidence documenting the value of a college education. Two disruptive forces in particular, the rise in online education and financial pressures for state-funded colleges, have resulted in an increase in the number of courses, including business and accounting courses, being offered online. With the growth of online accounting courses, some have questioned their quality relative to traditional face-to-face classroom accounting instruction. In fact, a recent Gallup poll finds only about a third of the survey respondents rate online programs as “excellent” or “good” (Bidwell 2013). Many accounting educators are responding to these questions by pioneering new approaches to online accounting instruction. These approaches often focus on capturing and assessing data generated from online students to obtain insight into strategies that enhance the effectiveness of online accounting classes. This paper provides an overview of the current status and future prospects of online accounting education, focusing on mechanisms designed to enhance its effectiveness.

نمونه متن ترجمه

مقدمه

در طی دهه گذشته، آموزش عالی تعداد روز افزونی از مشکلات و اختلالات ر ا تجربه کرده است. پشتیبانی دولت از دانشگاه ها به شدت کاهش یافته است و تغییر ات معنی دار و قابل توجهی در سیستم ها ی پشتیبانی مالی فدر ال رخ داده است. هم چنین نیاز مبرمی به حسابداری و ثبت شواهد مربوط به ارزش آموزش دانشگاهی وجود دارد. دو نیروی مختل کننده در ظهور آموزش آنلاین و فشار ها ی مالی دانشگاه ها ی دولتی منجر به افزایش تعداد دوره ها ی آموزشی از جمله دوره ها ی کسب و کار و حسابداری آنلاین شده است. با رشد دوره ها ی حسابداری آنلاین، برخی کیفیت آن ها در خصوص دستور العمل حسابداری چهره به چهره سنتی ر ا زیر سوال برده اند. در حقیقت، نظر سنجی گالوپ، به این نتیجه رسیده است که حدود یک سوم پاسخگویان، برنامه ها ی آنلاین ر ا به صورت " عالی یا خوب" ارزیابی یا رتبه بندی کرده اند( بیدول 2013). بسیاری از مربیان حسابداری به این سوال با رویکرد ها ی جدید اموزش حسابداری انلاین پاسخ می دهند. این رویکرد ها اغلب بر جمع اوری و ارزیابی داده ها ی جمع اوری شده از دانشجویان انلاین بر ای کسب اطلاعات در زمینه ر اهبرد ها ی بهبود دهنده اثر بخشی کلاس ها ی حسابداری انلاین تاکید دارند. این مقاله مروری بر وضعیت فعلی و دیدگاه ها ی آموزش حسابداری آنلاین با تاکید بر مکانیسم ها ی طر احی شده بر ای بهبود اثر بخشی آن دارد.