ترجمه مقاله پژوهش عملی طراحی استراتژی در شبکه ‌های تجاری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله پژوهش عملی طراحی استراتژی در شبکه ‌های تجاری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تصویرسازی شبکه: مطالعه‌ پژوهش عملی طراحی استراتژی در شبکه ‌های تجاری
عنوان انگلیسی
Network picturing: An action research study of strategizing in business networks
صفحات مقاله فارسی
43
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5426
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت صنعتی، مدیریت بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی، مدیریت استراتژیک، استراتژی، استراتژی های توسعه صنعتی، تحقیق در عملیات و سیاست های تحقیق و توسعه
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی
دانشگاه
دانشکده کسب و کار، گروه بازاریابی، اسلو، نروژ
کلمات کلیدی
شبکه‌های تجاری، پژوهش عملی، تصاویر شبکه، استراتژی، تصمیم‌گیری، روابط تجاری
فهرست مطالب
چکیده
۱ پیشگفتار
۲ طراحی استراتژی و رویکرد شبکه‌ی صنعتی
۳ طراحی استراتژیک و تصاویر شبکه
۴ روش و طرح پژوهشی
۴.۱. پرسش‌های پژوهشی و طرح تجزیه و تحلیل
۴.۲. مطالعه‌ی موردی مشخصات شرکت
۴.۳. طرح پژوهش
۴.۳.۱. طرح پژوهش عملی
۴.۳.۲. طراحی پژوهش طولی و پردازشی
۴.۴. فرایند پژوهشی
۴.۴.۱. مرحله‌ی مداخله‌ی اول: معرفی مفاهیم کلیدی
۴.۲.۲. مرحله‌ی مداخله‌ی دوم: کاربرد و دیدگاه‌های فراهم شده توسط مفاهیم کلیدی
۴.۴.۳. مرحله‌ی مداخله‌ی سوم: کاربرد و دیدگاه‌های فراهم شده توسط مفاهیم کلیدی
۵ نتایج و تجزیه و تحلیل
۵.۱. از مداخله‌ی اول تا دوم: مدیران چگونه از ابزارها استفاده کرده‌اند؟
۵.۱.۱. ابزارهای مورد استفاده برای نگاشت و تجزیه و تحلیل روابط کلیدی
۵.۱.۲. تصاویر شبکه‌ای مورد استفاده برای نگاشت سازمان داخلی مشتری
۵.۱.۳. تصویرسازی شبکه مفید اما چالش‌برانگیز است
۵.۲. از مداخله‌ی اول تا دوم: مدیران چه دیدگاه‌هایی را کسب کرده‌اند و چه اقداماتی را اتخاذ کرده‌اند؟
۵.۲.۱. مدیران افق فکری خود را کسترده کرده‌اند
۵.۲.۲. شناخت بهتر تصمیم‌گیری و فرایندهای داخلی مشتریان
۵.۲.۳. عوامل شبکه‌ای با فاصله‌ی بیشتر شناسایی شدند
۵.۲.۴. سازمان فروش تجدید سازمان شده
۵.۲.۵. بهبود ارزش مشتریان و عوامل متصل
۵.۲.۶. تمرکز و محتوای جدید برای عرصه‌های ملاقات مشتری
۵.۲.۷. ایجاد مشترک تصاویر شبکه همراه با مشتریان
۵.۳. از مداخله‌ی دوم تا سوم
۵.۳.۱. روابط کلیدی به طور پیوسته ترسیم شده
۵.۳.۲. عدم موفقیت در پیش‌بینی تصمیم مشتری اصلی برای ادغام محصول به صورت عمودی
۵.۳.۳. تقویت پیوندهای با سایر مشتریان به عنوان یک نتیجه
۵.۳.۴. پیوندهای با مشتری تثبیت شده برای ایجاد ارزش برای مشتری جدید استفاده شدند
۵.۴. از مداخله‌ی دوم تا سوم
۵.۴.۱. افزایش شناخت پیچیدگی شبکه و جاسازی شدن
۵.۴.۲. ارتباطات شبکه‌ای شناسایی شده
۵.۴.۳. چشم‌اندازهای جدید روی فرایندهای شبکه
۶ بحث نتایج
۶.۱. آیا مدیران، تصاویر شبکه را به عنوان ابزار سودمندی درک می‌کنند؟
۶.۲. مدیران چگونه تصاویر شبکه را بیانو بهره‌برداری می‌کنند؟
۶.۳. تصاویر شبکه چگونه تبدیل به فعالیت‌های طراحی استراتژی می‌شوند؟
۶.۴. سهم اصلی مطالعه
۷ مفاهیم مدیریتی
۸ محدودیت‌های مطالعه و پیشنهادهای برای پژوهش بیشتر
9.نتیجه‌گیری
ضمیمه‌ی A. پرسش‌های و موضوعات مورد استفاده برای تصویرسازی شبکه و فرایند تصمیمات طراحی استراتژی در طول مداخله‌ی اول
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Our paper is concerned with how managers understand their surrounding network and what strategic actions they take based on this insight. Recent research in the areas of network management and business relationships shows increasing interest in the interplay between cognition and action, particularly on how managers relate perceptions about their business network (“network picturing”) to decision-making and strategizing activities. In this study, we apply a novel research approach combining process research and action research methodology. Our sample is introduced to business network theories and concepts, and the use and adaptation of these concepts results in managerial options being articulated and applied. Our findings add new insight in the field of network strategy and network picturing. Network picturing represents a way to understand the boundaries of the firm and how this understanding affects managers' decisions. This differs from the fundamental distinction between the external and the internal environments of classical strategy analysis. In terms of network picturing, strategizing is a way to understand the resulting actions or network outcomes that managers see as viable within their surrounding network. We also provide a conceptual process exercise as an example of how this insight can be relevant for managers in their decision-making processes.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

مقاله‌ی ما به مطالعه‌ی این که مدیران چگونه شبکه‌ی اطراف خود را می‌شناسند و این که آن‌ها چه فعالیت‌هایی را بر اساس این دیدگاه اتخاذ می‌کنند می‌پردازد. پژوهش‌های اخیر در زمینه‌های مدیریت شبکه و روابط تجاری، افزایش علاقه به فعل و انفعالات بین شناخت و عمل را نشان می‌دهد؛ علی‌الخصوص در مورد این که مدیران چگونه دریافت‌های درباره‌ی شبکه‌ی تجاری خود («تصویر تجاری») را به تصمیم‌گیری و فعالیت‌های طراحی استراتژي، ارتباط می‌دهند. در این مطالعه، ما رویکرد پژوهشی نوینی را با روش پژوهش عملی و پژوهش فرایند اعمال می‌کنیم. نمونه‌ی ما برای نظریه‌ها و مفاهیم شبکه‌ی تجاری معرفی می‌شود و کاربرد و تطبیق این مفاهیم منجر به بیان و اعمال گزینه‌های مدیریتی می‌شود. تصویرسازی شبکه، روشی را برای شناخت مرزهای شرکت و چگونگی تاثیر این شناخت روی تصمیمات مدیران ارائه می‌دهد. این از تمایز اساسی بین محیط‌های داخلی و خارجی تجزیه و تحلیل استراتژی کلاسیک، متفاوت است. در زمینه‌ی تصویرسازی شبکه، طراحی استراتژی، روشی برای شناخت فعالیت‌های انجام شده یا پیامدهای شبکه که مدیران، در محدوده‌ی شبکه‌ی اطراف خود به عنوان پایدار مشاهده می‌کنند است. ما همچنین یک عملکرد پردازش مفهومی را به عنوان مثالی از چگونگی مناسب بودن این بینش برای مدیران در فرایندهای تصمیم‌گیریشان، فراهم می‌کنیم.


بدون دیدگاه