تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مدل سازی تقاضای بنزین در ایالات متحده – نشریه الزویر

عنوان فارسی: مدل سازی تقاضای بنزین در ایالات متحده: روشی نیمه پارامتری و انعطاف پذیر
عنوان انگلیسی: Modeling gasoline demand in the United States: A flexible semiparametric approach
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 27
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8046 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.82Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله: اقتصاد انرژی و اقتصاد نفت و گاز
مجله: اقتصاد انرژی - Energy Economics
دانشگاه: دانشکده کسب و کار و مدیریت، دانشگاه ایالتی Saginaw Valley، دانشگاه مرکزی، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: تغییر‌پذیری قیمت تقاضای بنزین، تغییر‌پذیری درآمد، تخمین نیمه‌ پارامتری
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

روش تحقیق

مشخصات مدل

تکنیک‌های تخمین

داده‌ها

موضوع درونی بودن قیمت بنزین

نتایج

آزمایش مشخصات مدل

ناهمگنی در تغییرپذیری‌های تقاضای بنزین

تأثیر افزایش ۱۰ سنتی مالیات بنزین

بررسی ناهمگنی

تفاوت بین ایالات مختلف و در زمان‌های متفاوت

منشأهای ناهمگنی

نتیجه‌گیری

پیوست الف: داده‌های تکمیلی

پیوست ۳. نتایج تخمین با استفاده از مدل ترنسلوگ

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The focus of this paper is on the modeling and estimation of quarterly state-level gasoline demand in the United States. The existing literature may not appropriately evaluate the price elasticity and income elasticity of gasoline demand. Most studies fail to address the possible heterogeneity in gasoline demand elasticities that may arise from a variety of sources. The endogeneity issue of gasoline price has remained redundant throughout the literature. I address these challenges using a flexible demand model and a recently developed estimation technique. The econometric approach allows for functional coefficients to accommodate the heterogeneity in demand elasticities. Several instrumental variables are used to investigate the endogeneity of gasoline price. The estimation results provide strong evidence of heterogeneous gasoline demand elasticities across states and over time. Some state-level attributes along with income and macroeconomic shocks are the potential sources of heterogeneity.

نمونه متن ترجمه

چکیده

محوریت این مقاله مدلسازی و تخمین تقاضای بنزین فصلی در سطح ایالتی در ایالات متحده است. ممکن است منابع علمی موجود تغییر‌پذیری قیمت و تغییرپذیری درآمد تقاضای بنزین را به طور مناسبی ارزیابی نکرده باشند. اغلب مطالعات نتوانستند به موضوع ناهمگنی احتمالی در تغییرپذیری‌های تقاضای بنزین که ممکن است به جهت تنوع منابع بوجود آید بپردازند. مسئله درونی بودن متغیر قیمت بنزین در کل منابع علمی مرتبط همچنان تکراری باقی مانده است. در این مقاله، با بکارگیری یک مدل تقاضای انعطاف‌پذیر و تکنیک تخمینی جدید به این چالش‌ها می‌پردازیم روش اقتصادسنجی این امکان را بوجود می‌آورد تا ضرایب کارکردی ناهمگنی را در تغییر‌پذیری‌های تقاضا بگنجانند. چندین متغیر ابزاری برای بررسی درونی بودن قیمت بنزین بکار گرفته می‌شود. نتایج تخمین شواهد محکمی در مورد تغییر‌پذیری‌های ناهمگن تقاضای بنزین در ایالات مختلف و در زمان‌های گوناگون ارائه خواهند کرد. برخی مشخصه‌های سطح ایالتی در کنار شوک‌های درآمد و اقتصاد کلان منشأ احتمالی این ناهمگنی‌اند.