ترجمه مقاله کاوش در رسانه های اجتماعی - نشریه IEEE

ترجمه مقاله کاوش در رسانه های اجتماعی - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
کاوش در رسانه های اجتماعی: چالش ها و فرصت ها
عنوان انگلیسی
Mining Social Media: Challenges and Opportunities
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2013
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
F990
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
کنفرانس بین المللی هوش و فناوری اجتماعی - International Conference on Social Intelligence and Technology
دانشگاه
دانشگاه ایالتی آریزونا
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2-انتشار اطلاعات
3- حریم خصوصی و آسیب پذیری
4-پیش بینی اعتماد
5- تحلیل احساسات
6-مهاجرت کاربر
7- شبکه های اجتماعی مبتنی بر مکان
8- ابزار هایی برای بهره گیری از رسانه های اجتماعی
تراکر هماهنگ سازی ASU
9- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The opportunities presented by social networking have led to millions of users flocking to sites like Facebook, Twitter, and Foursquare. Even sites like Amazon have added the ability for users to interact with one another, though it seems tangential to the site's stated purpose. These social networking sites and social networking features generate massive amounts of data that can be used to draw conclusions about social behavior that could previously only be studied using relatively small sample sizes. This unlocks the ability to validate existing social theories, generate new models for how individuals and groups interact, and leverage the power of the crowd, among others.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
فرصت های ایجاد شده با شبکه های اجتماعی منجر به هجوم میلیون ها کاربر به سایت هایی نظیر تویتر، فیسبوک و فوراسکوئر شده است. حتی سایت هایی نظیر آمازون به کاربران توانایی تعامل با یک دیگر را داده است، اگرچه این تعامل هدف اصلی بیان شده توسط این سایت نمی باشد. این سایت های شبکه اجتماعی و ویژگی های شبکه های اجتماعی تولید حجم زیادی از داده ها می کند به طوری که می توان از این داده ها برای نتیجه گیری در مورد رفتار اجتماعی مورد استفاده قرار داد که با استفاده از اندازه نمونه ساده مورد مطالعه قرار می گیرد. به این ترتیب امکان اعتبار سنجی و ارزیابی تئوری های اجتماعی را داده و تولید مدل های جدید برای شیوه تعامل افراد و گروه ها کرده و اهرمی را برای بهره گیری از قدرت جمعیت در اختیار می گذارد.

بدون دیدگاه