ترجمه مقاله بررسی رسانه و اطلاعات جدید حسابرسی - نشریه SSRN

ترجمه مقاله بررسی رسانه و اطلاعات جدید حسابرسی - نشریه SSRN
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رسانه و اطلاعات جدید حسابرسی: یک بررسی حیاتی
عنوان انگلیسی
NEW MEDIA AND ACCOUNTING INFORMATION: A CRITICAL REVIEW
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
21
سال انتشار
2012
نشریه
SSRN
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6404
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
حسابداری و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
اینترنت و شبکه های گسترده و حسابرسی
مجله
بررسی حسابداری استرالیا - Australian Accounting Review
دانشگاه
مدرسه عالی بازرگانی شولیک، دانشگاه یورک
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
1.0 مقدمه
2.0 بررسی تحقیقات فعلی
2.1 استفاده ی شرکت ها از رسانه های جدید
2.11 کاربرد شراکتی از رسانه ی جدید به عنوان یک کانال افشای اطلاعات : گزارش های مالی اجتماعی
2.12 کاربرد های شراکتی نو ظهور از رسانه های جدید : XBRL و Twitter
2.13 رسانه ی جدید به عنوان رابطه با سرمایه گذاران، مسئولیت پذیری اجتماعی، حسابرسی و وسایل ایجاد ارتباطات
2.2گزارش دهی های دولتی و غیر انتفاعی
2.2 استفاده ی سهام داران از رسانه های جدید
2.3 سو استفاده از رسانه های جدید برای تاثیر گذاری بر روی بازار : بد نامه های بورس و دستکاری در تابلو پیام
2.4 تحلیل های آماتور و آزاد : دموکرات سازی در مورد تحلیل های مالی
2.51 پیش بینی های زمزمه وار
2.3 استفاده ی دیگر عامل ها از رسانه های جدید : حسابرس ها، قانون گذاران، فعال کننده ها و واسط ها
2.61 تحقیقات حسابرسی
2.62 کار آفرینان اطلاعاتی و واسط های اطلاعاتی
2.63 CSR های مردمی و حرکات ضد شرکت
2.4 ما چه میدانیم ؟ خلاصه ای از درک فعلی و مباحث در دست اقدام
2.71 آیا محتویات رسانه های جدید میتواند اطلاع دهند باشند؟
2.72 دموکرات سازی اطلاعات
2.73 عامل های جدید، پدیده ای جدید
3.محدودیت ها، جهت های پتانسیل نظری، و پیشنهاد ها برای تحقیقات آتی
3.1کیفیت و تاثیر تحقیقات رسانه های جدید در حسابرسی ها : یک محدودیت اصلی
3.2موضوعات معنایی و رفتاری در زمینه های مالی
3.3.واکنش سرمایه گذاران و تعامل های شرکت و بازار در رسانه های اجتماعی
3.4.یک دیدگاه سازمانی : زمینه و تغییرات
3.4.1 رسانه های جدید چگونه رفتار بازار را تغییر داده است ؟
3.42 تغییرات در هویت و عملیات حرفه ای
3.43 برنده ها و بازنده های تغییرات رسانه های جدید
3.44 تحلیل شبکه : روابط بینابینی میان عامل ها و جریان اطلاعات حسابرسی
3.45 جریان اطلاعات در شبکه ها : روند های اطلاعاتی بازار و سرمایه گذاران
3.61 جریان اطلاعاتی چرا و چگونه در شبکه ها ایجاد میشود ؟
3.62 نشر و تجمع اطلاعات
3.63 نیاز برای اطلاعات و توجه سرمایه گذاران
3.46 رسانه های جدید و مدیریت حسابرسی
4 خلاصه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
1.0 Introduction

The opening of the World Wide Web in 1995 unleashed a series of changes in the way accounting information is prepared, used, disseminated, and analyzed. On the one hand, as Web technologies have evolved from websites, bulletin boards and email to more sophisticated wikis, blogs, and social networking sites, new media1 have progressively changed the quality and scale of the information that is produced. On the other hand, as more and more market-related activities and transactions exist or are conducted via electronic means (e.g., Choi, 2002; Houston & Taylor, 1999; Rappa, 2003), the actors involved in the production and use of this information have themselves been subject to continual evolutionary pressures. New media has thus become a key informational channel, with firm-relevant information diffusing rapidly through the burgeoning online networks of investors, donors, academics, analysts, journalists, information intermediaries, and other interested parties (e.g., Blankespoor, Miller, & White, 2010; Rubin & Rubin, 2010). Like financial analysts and news media (Frankel & Li, 2004), the Web now represents a key component of firms’ information environment.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
1.0 مقدمه
گسترش شبکه ی جهانی وب در سال 1995 تغییرات زیادی را در آماده سازی اطلاعات حسابرسی، آماده سازی آن ها، تحلیل و ارائه ی آن ها ایجاد کرد. در یک طرف، به دلیل این که تکنولوژی های وب شامل وبسایت ها، بیانیه ها و ایمیل ها تا مرجع های پیچیده ، بلاگ ها، و شبکه های اجتماعی میشود، میتوان گفت که رسانه های جدید به صورت پیشرفتی موجب ایجاد تغییرات در کیفیت مقیاس اطلاعات تولید شده، گشت. در طرف دیگر، به همان مقدار که فعالیت های مرتبط با بازار و تراکنش هایی که با استفاده از ابزار الکترونیکی اجرا میشود افزایش یافته است، عامل هایی که در تولید و استفاده از اطلاعات دخیل هستند نیز تحت تاثیر فشار تکاملی قرار داشته است. رسانه های جدید ازین رو یکی از مهم تری کانال های اطلاعاتی در این زمینه به شمار می آید، که اطلاعات مرتبط با شرکت ها به صورت سریع در شبکه های مذاکره ی آنلاین برای سرمایه گذاران نشر پیدا میکند و افراد آکادمیک ، تحلیل کننده ها، نویسنده ی روزنامه ، واسطه های اطلاعاتی و دیگر افراد علاقه مند میتواند از این اطلاعات استفاده کنند. مانند تحلیل های مالی و رسانه های خبری، این شبکه ی وب نیز نشان دهنده ی یکی از مهم ترین محیط ها برای شر اطلاعات مرتبط با شرکت ها میباشد.

بدون دیدگاه