تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله اندازه گیری و ارزیابی عملکرد از دیدگاه مدیریت استراتژیک – نشریه الزویر

عنوان فارسی: اندازه گیری و ارزیابی عملکرد از دیدگاه مدیریت استراتژیک: مطالعه بر ارزیابی عملکرد شرکت Seafood
عنوان انگلیسی: Measuring and Evaluating Performance within the Strategic Management Perspective: A Study on Performance Measurement of A Seafood Company
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 14
سال انتشار : 2013 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5367 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.80Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مهندسی صنایع، علوم اقتصادی، صنایع غذایی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت استرتژیک، استراتژی های توسعه صنعتی، مدیریت تحول، مدیریت صنعتی، مدیریت کسب و کار، مدیریت عملکرد، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها
مجله: مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
دانشگاه: دانشکده اقتصاد و علوم اداری، دانشگاه Ege، ازمیر، ترکیه
کلمات کلیدی: عملکرد، مدیریت استراتژیک، سیستم ارزیابی عملکرد، صنعت غذاهای دریایی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. مروری بر ادبیات

3. دید کلی از صنعت غذاهای دریایی ترکیه

4. روش شناسی

4.1. هدف پژوهش

4.2. نمونه جمع آوری داده ها و روش تحقیق

4.3. تجزیه و تحلیل و نتایج

5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Today's business world is more complex and has uncertain conditions which influence the companies to create effective strategies for the dynamic market. Strategic management has now evolved to such a point that its primary value has evolved to help the organization to operate successfully in intensive competition environment that globalization process has been brought to (Hunger & Wheelen, 2011). Considering these complicated conditions and processes, performance measurement has become a popular concept in strategic management. In this study, a company operating in the seafood industry in Izmir was analyzed. As measurement indicators the data about working hours, the amount of faulty products and the production capacity of workers and etc. were taken for analysis. The study aims to investigate these indicators in detail and state the critical factors that influence the performance of this co mpany.Data were compared with each other and with average production rates in the sector. The results obtained from the study will be presented to the managers to improve their production process.

نمونه متن ترجمه

چکیده

دنیای کسب و کار امروزه بسیار پیچیده بوده و شرایط نامشخصی را درپی داشته که در آن شرکت ها برای ایجاد استراتژی های موثر برای بازاری پویا تاثیر گذار بوده اند. در حال حاضر، مدیریت استراتژیک به چنین نکته ای که ارزش اولیه آن برای کمک به سازمان جهت کار موفق در محیط رقابتیِ فشرده بوده است، تکامل یافته است که این خود یک فرایند جهانی شدن است.. با توجه به این شرایط و فرآیندهای پیچیده، ارزیابی عملکرد به یک مفهوم محبوب در مدیریت استراتژیک تبدیل شده است.

در این مطالعه، یک شرکت فعال در صنعت غذاهای دریایی در ازمیر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. این از آنجایی است که شاخص های ارزیابی داده ها در مورد ساعات کار، میزان محصولات معیوب و ظرفیت تولید از کارگران و غیره برای تجزیه و تحلیل درنظر گرفته شده اند. این مطالعه با هدف بررسی شاخص ها در جزئیات و حالاتی از عوامل بسیار مهم رخ داده که عملکرد این شرکت را بسیار تحت تاثیر قرار داده است. داده ها با یکدیگر و با نرخ تولید متوسط در بخش مورد مقایسه قرار می گیرند. نتایج به دست آمده از مطالعه مدیران به منظور بهبود فرآیند تولید آنها ارائه شده است.